Hirdetés

A DirectX 11 teljesítményére lesz képes az új Xbox?

|

Újabb specifikációk kerültek nyilvánosságra, melyekből minden bizonnyal a következő Xbox hardveres felépítését ismerhetjük meg.

Hirdetés

Nem ütött túlságosan szíven minket a hír, hogy az új Xbox - kódnevén a Durango - egy modern PC teljesítményével büszkélkedhet.

Az elkövetkezendő 5-6 (amilyen rohamosan fejlődik a technológia, 3-4) évben helyt kell állnia, ehhez pedig az a minimum, hogy a legmodernebb mai játékos PC-k teljesítményére képes legyen. Az alább látható, VGLeaks-től származó táblázat tartalmazza a Durango GPU-jának felépítéséről szóló, hétköznapi ember számára is érthető adatokat, ami nagyban egyezik a korábban nyilvánosságra került információkkal. Az oldal állítása szerint a GPU a Direct3D 11 API fejlettebb változatát használja, és mind felépítésében, mind teljesítményében eltér a más konzolokban találhatóaktól. Hogy ez valóban képes lesz-e odapörkölni a konkurenciának, azt leghamarabb márciusban tudhatjuk meg, míg a PlayStation 4 bejelentésére jó eséllyel február végén kerül sor.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)