Hirdetés

Ez lesz a PlayStation 4 másolásvédelme?

|

Új eszközzel küzd a Sony a kalózok ellen: a PlayStation 4 a töltési időtől függően fogja letiltani vagy továbbengedni a futtatni kívánt programokat.

Hirdetés

A múlt heti bemutatón sok minden kiderült a Sony következő generációs konzoljáról, de az óta is folyamatosan érkeznek az újabb infók a PlayStation 4-ről. Ezúttal a kalózkodás elleni legújabb haditerv került elő a Sony kezei közül, aminek lényege a töltési idő figyelése lesz.

A másodlagos védelmi rendszer állítólag tudni fogja, hogy mi lesz az elfogadható - vagy átlagos - töltési idő egy szoftver esetében és ha ezt meghaladja a program, akkor a gép azt gyanítja majd, hogy nem „hivatalos helyről” szereztük be a játékot. Nem csak a játék nem lesz hajlandó elindulni, de ha sokat próbálkozunk a konzolunkat le is tilthatják a PlayStation Network hálózatról.

Ez a módszer még a PS3 kapcsán került szóba először és elvileg a meghajtóba helyezett játék (telepítés utáni) töltését méri és hasonlítja össze a hivatalosan megadott időparaméterekkel. Ha betöltési idő nagyban eltér attól, amit a Sony az előzetes mérések alapján betáplált a rendszerbe, akkor a futtatás megszakad és az eredmény letiltás lehet.

Érdekesen hangzik a megoldás, viszont egyelőre elég ködös a történet, többet kellene tudnunk róla, hogy érdemben megítélhessük. Mindenesetre már magában a cloudban is elég jó másolásvédelmi lehetőségek rejlenek, kíváncsian várjuk, hogy mit hoz ki belőle a Sony. Vajon most sikerül hatékony védelmet alkotni?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)