ArmA II gépigény

Kapcsolódó játékok: ArmA 2

Gulius 2009. március 02. 13:11

Nyilvánosságra hozta a Bohemia Interactive, a hamarosan megjelenő ArmA 2 gépigényét.

Zajlanak az események a legendás Operation Flashpoint készítőinek legújabb játéka körül. A megjelenés közelsége okán a fejlesztők úgy érezték helyesnek, ha felhívják a tisztelt gamerek figyelmét arra, hogy bár más néven, de az ArmA az igazi folytatása a fent említett játéknak, bármit is állítson a Codemasters. Aztán szerencsére egy kis videóval is megleptek minket, amit jobban szeretünk, mint a vádaskodást. Majd eldöntjük mi, gamerek, melyik lesz a jobb. Végül pedig a Bohemia Interactive volt szíves prezentálni a gépigényt is, bár elég kurta-furcsa lett, mondhatni olyan, mintha nem is mondtak volna semmit. Sebaj, legalább remélhetjük, hogy jól fut majd a gépünkön. Íme:

 Minimum System Requirements:

  • Windows XP / Vista
  • Dual-Core CPU
  • 512 MB Ram
  • Graphics card with 256 MB-VRam and Shader Model 3.0 support

Recommended System Requirements

  • Windows XP / Vista
  • Quad-Core CPU
  • 1 GB Ram
  • Graphics card with 512 MB-VRam and Shader Model 3.0 support
Így lapíthat most az, aki ezt a listát gyártotta...

armed_assault_04_2.jpg

    Pro:
  • nagyon jó grafika
  • részletesen kidolgozott ööö... majdnem minden
  • fenomenális multis játékélmény
    Kontra:
  • bugok, bugok, bugok
  • béna épületrombolás
  • multiban Vérpistikék
7.7

Címkék: arma 2, bohemian interactive, gépigény


ArmA II gépigény - Kommentek

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szerkesztőség és a szolgáltatás üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal! A moderálási elvekbe ütköző hozzászólásokat szerkesztőségünk bármikor törölheti.
Oldal: 1 | 2 | következő... |
Tr0jan (2009. augusztus 03. 12:03)
Inaktív)
Én úgy tudtam ,hogy 1 giga ram a minimum . Na mindegy ez nekem így is sok
28
Geri003 (2009. március 25. 21:35)
Inaktív)
Nah ... Faxa .. Hiába van 4 giga ramom az nem ellensulyozza az 512 es videókártya hiányát .. De remélem egy olyan közepes felbontáson eldöcög majd
27
Murder3 (2009. március 02. 23:49)
Jack Bauer (10/10)
...válasz 21. kommentre:
 
Vagy csak kézre játszanak a hardvergyártó cégeknek...
26
Pii89 (2009. március 02. 21:02)
John Locke (7/10)
ilyet én is tudok...
Minimum System Requirements:
Számitógép
25
Superhamster (2009. március 02. 20:06)
Inaktív)
Wtf? Fura gépigény...
24
mitchell (2009. március 02. 19:54)
Inaktív)
Azt megnézem hogy Vista alatt 512MB RAM-mal hogy fut. Maga a Vista megeszik ennyit üresjáratba.
Mellesleg én már régen letojom a gépigényt, 2007-2008-as játékokhoz is még egymagos P4-es rendszert irtak minimumnak hát persze hogy szarul ment nálam némelyik. Vettem egy Core2-es rendszert azóta megy minden mint a szél...
23
tomcsa4 (2009. március 02. 19:21)
Inaktív)
Hülyeség ez a gépigény. Fél giga ram és dual core, meg 1 giga ram és quad core. Baromság. Nincs is olyan szoftver, mely így tökéletesen futna. Legalább ilyen hülyeségeket ne írjanak már.

Kivéve akkor, ha voxeles a technológia. Voxelt használ?
22
kilipeti (2009. március 02. 18:09)
Inaktív)
...válasz 10. kommentre:
 
a hl2 is 5-6 órás
jó, ez már csak szőrszálhasogatás, de én is egyetértek veled. r
öhejes amilyen bizonyítványokat kiállítanak magukról a fejlesztők mostanában... Sokan elfelejtenek optimalizálni
21
kilipeti (2009. március 02. 18:07)
Inaktív)
...válasz 17. kommentre:
 
ez a baj... első részből kiindulva.
De ne induljatok ki. Akármi lehet, lehet hogy magukra találtak...
Én a legjobbat feltételezem, kivéve olyan fejlesztőkről, akik már többször bizonyították a hozzá nem értésüket(pl. Ubisoft. sc4, r6vegas 1-2 meg egy csomó más is röhej mekkora gépigényük van)...

És nem, nem hiszem hogy meg fogom nézni, mert amúgy a játék nem túlzottan érdekel....
De megtippelek egy E8200, 3GB ram, gtx260-as gépet ahhoz, hogy 1280 highon 30fölött menjen...

És csak TIPPELEK! Nem mint a sok okos vérpisti, akik már előre megmondják hogy hú meg há... Annyira imádom, amikor valaki a saját butaságából megkérdezi, hogy az ő gépén vajh menni fog-e...
És erre a sok szaki már előre megmondja hogy "hú igen szerintem bisztos menni fog highon". Igen édes öcsém, és szabad megkérdezném hogy ez honnan szeded? "hát mer a papíron az áll"

Hogy lehet már előre megmondani hogy milyen lesz a vasigény... sok okoskodó...
Nemtom hogy lehet egy az ilyen formaságokat komolyan venni.
Rá vannak kényszerítve, hogy kitaláljanak valamit, azt is teszik...
Nem értem, hogy a semmiből hogy képesek egyesek messzemenő következtetéseket levonni.

Ez barátaim a hiszékenység és az okoskodás együttes hülyesége.
20
Lord_KROK (2009. március 02. 18:02)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz 10. kommentre:
 
Egyet értek!
19
Lord_KROK (2009. március 02. 18:01)
Dr. Gregory House (9/10)
ÍJJJ minimum duplamagos proci!! (nincs nagy RAM igénye)
Ez szép! Biztos h nem menne a gépemen!
18
fear25 (2009. március 02. 17:44)
Inaktív)
...válasz 15. kommentre:
 
Nem kell itten panaszkodni,majd kipróbálod és meglátod,hogy tényleg ez a reális gépigény
Egyébként meg az első részből kiindulva meg bisztosan egy csúcsgép kell majd ahhoz,hogy egyáltalán megmozduljon maxon 20FPS-el
17
zoe444 (2009. március 02. 17:18)
Jack Bauer (10/10)
...válasz 13. kommentre:
 
Hát az biztos, hogy az az 1gb ram egy picit kevés. Manapság már nem elég a játékoknak, pláne nem az Armának, amiben nagyon nagy pályák vannak, és elég mozgalmasak is lehetnek...

Viszont a processzor szerintem túlzás, nem hiszem el, hogy nem elég neki egy jobbfajta Core 2 Duo. Szerintem még a legelső, E6300 is elég erős hozzá, persze lehet, hogy tuningolni kell picit.

A videókártyáról nem tudok mit mondani, az 512mb ram, a 256bit és a minimum dx9c támogatás átlagosnak számít. Más kérdés, hogy mi az, hogy 512mb-os kártya? Inkább szériát kéne mondani, mert attól, hogy sok ram van benne, még nem biztos, hogy jó is .
16
kilipeti (2009. március 02. 17:12)
Inaktív)
ja ekkora hazugságot is rég hallottam.
Annyira utálom, hogy mostanában mindenhez odateszik az ajánlott quad-coret... úgyse használják ki... személy szerint a húzott E4600-asommal még nem gyűlt meg a baja egyetlen játéknak sem.

Feszegessük tovább a témát: ahaaaa, minimum fél giga ram, ajánlott 1... ez röhej. minimum a 2... Egy ekkora látótávolsággal rendelkező játéknál hogy lenne már elég fél vagy 1 giga ram? nevetséges.

jó ez a videókártya igény is egy humbuk, minimum 256, de valószínűsítem hogy 512mb alatt nem indul... Gondolhatjátok, mekkora VRAM kell egy ilyen játéknak... Ez meg hogy SM3 ez nagyon sokatmondó...
512 sm3 ajánlott... ja, és 7600GT 512mb, vagy hd4870 512 mb? Hát igen, ennyit erről...

Remélem érthetően elmagyaráztam, mért hazugság minden egyes hivatalos gépigény... Mondjatok csak egyetlen egyet, ahol teljes mértékben bejött a gépigény(aka a minimum tényleg az volt, amivel mondjuk 800*600 minimumon 30fps volt, azajánlott meg az, amin már 1280 highon ment minden simán)!
Úgyse találtok... Nem is értem, miért kell állandóan hirdetni ezeket. Úgyse lehet betájolni, mindig csak egy ilyen üres semmitmondó baromságot nyomnak a képünkbe.
Tessék ottvan. Azt miez? Háá gépigény. Nanemá! Ja, de csak odafirkantottunk valamit, amit hallani akartok. ja boccs....
15
davidguru (2009. március 02. 17:07)
Adama admirális (8/10)
Ez nem gépigény egyedül a procit találom soknak!
14
QuaKe05 (2009. március 02. 17:04)
Inaktív)
Ez ki van zárva... az első rész alá is nagyobb vas kellett, nem hiszem el, hogy ez az igazi
13
gabor9108 (2009. március 02. 16:49)
Inaktív)
ahogy elnézem egy erős két magos elég lesz meg 2 giga rammal meggondolom egy 3850es radeon vagy 9600GT Geforce
12
zoe444 (2009. március 02. 16:48)
Jack Bauer (10/10)
...válasz 10. kommentre:
 
"csillogjon minden, ami matt az életben"
Akár én is mondhattam volna. A Doom3 cukormázas dungeonja láttán pl. ezt éreztem (de akkor nagyon szép volt). Amúgy nekem még ez az "agyonblurozás" is az idegeimre megy. Meg ez a motion blur is milyen hülyeség. A szem nem így működik, ilyen nincsen, csak ha kamerafelvételt nézük. A szem mindig valahova fókuszál, és nem csak úgy "néz" előre a nagyvilágba, mint egy objektív. Inkább fel kéne osztani a látóteret központi és perifériás részre...

Félretéve a panaszkodást, az arma első részének is nagy volt a gépigénye, csak most van olyan gépem, amin fullon megy (főleg a nem patchelt). Viszont ezen a kettő is szépen el fog menni szerencsére .
11
Petrenkov (2009. március 02. 16:20)
Inaktív)
Annak semmiség akinek anyuci-apu...khm...kedves, mindenre gondoló szülei vannak, vagy szimplán jó a munkahelye! Amúgy meg a fejlesztők mostanában azt hiszik h minél nagyobb a gépigény, annál jobb egy játék? Half-life 2 a régi gépemen maxon futott és mégis szép volt, nem úgy mint a mostani "csillogjon minden ami matt az életben" játékok, amik általában 5-6 óra alatt könnyen kijátszhatóak és a történet kb. ennyi:
10
fear25 (2009. március 02. 14:57)
Inaktív)
Nem vészes
9
Oldal: 1 | 2 | következő... |

ArmA 2

Fejlesztő: Bohemia Interactive Studio

Kiadó: 505 Games

Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3 | Stílus: FPS, Szimulátor

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

Operation Ripper
ArmA II kampány trailer. Magyar kreáció készülőben... A történet a Razor team tevékenysége után játszódik.

Videó lejátszása

A MEGÚJULT MACWORLD

Burnout Legends (PSP Essentials)

2.690 Ft

ARMA 2 TESZTEK, ELŐZETESEK

ARMA 2 HÍREK

TOVÁBBI KAPCSOLÓDÓ HÍREK

AKTUÁLIS!

Jó Éjt! 2012.05.16.

2012. május 16. 22:00

Ma eléggé megkacagtatott az a Rodolfó videó, amelyet a későbbiekben ebbe a Jó Éjt!-be is belefűztem - érdemes megnézni!

Batman: Arkham City - így készültek a hangeffektek

Epic Mickey 2 a színfalak mögött

AKTUÁLIS LAPSZÁMUNK

Gamestar magazin 2012. áprilisi címlap
Keresd az újságárusoknál!

FANSITE AJÁNLÓ



KIEMELT PARTNEREINK

CÉGMÁTRIX

CégMátrix szolgáltatás- és termékkereső portál
Itt megtalálja a keresett terméket, márkát, szolgáltatást, céget - cégadatokkal: név, cím, telefon, fax, web, nyitva tartás. WAP-on is!

Erdélyben: Erdélyi Cégmátrix