Hirdetés

BioWare - Az MMO-k nem szórakoztatóak

|

Jövőre érkezik a BioWare MMO, ami forradalmasít(hat)ja a stílust.

Hirdetés

A The Old Republic több szempontból sem szokványos MMO lesz. A történet ugyanis kiemelten fontos lesz, még az etalon WoW is jelenthet majd neki a BioWare szerint. Daniel Erickson pedig most beavat minket néhány titokba.

A The Old Republic dizájnere szerint a legnagyobb baj, hogy a mostani MMO-kból hiányzik valami alapvető. Az MMORPG ugyanis alapvetően egy RPG kellene, hogy legyen, amit sokan játszanak. Sajnos ez nem így van - Erickson szerint - és emiatt bukik a legtöbb MMO. Egy RPG ugyanis mindig kínál valami célt, de emellett egy csomó más szórakoztató dolgot. A játékos nem rohan, hogy a végére érjen, hanem élvezi a játék minden apró részletét. Nos, a The Old Republic ilyen MMO lesz, azaz telve apróságokkal, a grindelés ismeretlen fogalom lesz (ezt azért, hisszük, ha látjuk), és bár végig a szemünk előtt lebeg majd a végcél, nem az lesz a fontos, hogy két nap alatt odaérjünk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)