Hirdetés

Bloodborne - kicsit lassan tölt, de már úton a javítás

|

A méretes Day One-patch sokat segített ugyan a Bloodborne stabilitásán, de egyesek szerint még mindig sokat tölt a játék. Szerencsére már nem sokáig.

Hirdetés

Be kell vallanom, bizonyos játékokban (főleg a lopakodósokban) megrögzött visszatöltő vagyok. Az egyik ujjam mindig itt van a Quick Save gombon, fél percenként mentek, és ha valamit elrontottam, már töltök is vissza. Amikor a Deus Ex: Human Revolution átkerült a gépemen a HDD-ről az SSD-re, 47 másodpercről 6-ra csökkent a töltési idő. Elképesztően boldog voltam.

Most képzeljétek el, hogy egy Bloodborne-ban (ahol az átlag játékos több százszor hal meg) sokat kell várni újraéledéskor. Egy végigjátszás során a töltés alatt egy Call of Duty kampányt végigtol az ember. A From Software fejlesztői természetesen már dolgoznak a problémán, így ha minden jól megy, hamarosan nem kell ezzel foglalkoznunk.

A csapat igyekszik lerövidíteni a töltési időket, de egyéb teljesítménybeli optimalizációra és apróbb bugok javítására is sor kerül. Az Egyesült Államokban már beütött a 2,7 gigás day-one patch, amely stabilitási gondokra és a teljesítmény optimalizálására volt kihegyezve, valamint bekerültek az online co-op szerverek. 

Ha kíváncsiak vagytok a játékra, feltétlenül gyertek el a csütörtöki GameNightra, ahol akár meg is nyerhetitek az egyedi, csak a sajtó számára elérhető kiadást.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)