Hirdetés

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Resurgence Pack teszt

|

Egy hónappal a Stimulus Package után máris itt a második DLC, amely mértéktartó vélemények szerint jobban sikerült, mint elődje

Hirdetés

A legújabb Call of Duty: Modern Warfare 2 DLC ismét az Xbox 360-tulajoknak kedvez, mert ők csaphattak bele először a lecsóba: persze a PS3-as, illetve PC-s változat nyüstölőinek sincs oka az aggodalomra, csupán várniuk kell egy keveset.



Más kérdés, hogy a Stimulus pakkhoz hasonlóan (amely 1200 MS pont, PC-seknek pedig 14 eurót kóstál Steamen) a Resurgence sem lesz olcsó, de külön mese lenne, hogy sok-e közel 4000 forint öt pályáért. (Hogy a fenébe ne lenne sok.) Az öt pályából ráadásul csak három új, kettő pedig az előző Modern Warfare epizódból „újrahasznosított" - de máris elmondom, hogy ez miért nem baj. Higgyétek el, én lennék az utolsó, aki megvédi Bobby Kotickot, de ha emlékeztek, korábban még az is felmerült, hogy „havidíjas" lesz a CoD: MW2 multija.



Ehelyett egy hónapra a Stimulus után itt a második pályacsomag, valamivel drágábban, mint például a WoW havidíja... Vagy csak én képzelem ide az összefüggést? Akárhogy is, multizni lehet a map packek nélkül is, aki viszont úgy ítéli, megér neki ennyit a móka, meg hát kell az a kis változatosság, lelke rajta. Vagyunk így egy páran: a Stimulus packet eddig közel hárommillióan töltötték le, és valószínűleg a Resurgence-re is hasonló sors vár. Már csak azért is, mert szerintem valamivel jobban is sikerült.

A régiek


Amibe nem lehet belekötni: az öt pálya tökéletes csomagot alkot. A három új map aprólékosan átgondolt, rengeteg taktikai lehetőséget nyit és valóban új lendületet ad a már jól ismert játékmódoknak. A Vacant visszatérése nagy öröm, ez a mi CoD-ba oltott CS_office-unk. Kiváló közelharci lehetőségek, egymásba bonyolódó zegzugos folyosók (shotgunt mindenkinek!), amelyek vérontásra kiváló dupla ajtón érnek ki a szabadba, hogy azért a távcsövest is érdemes legyen bepakolni a meccs kezdetén.



A közel-keleti Strike már kevésbé markáns helyszín (főleg így utólag, az Invasion fényében), de azért van néhány szép pillanata. Akik azonban nem játszottak az előző Modern Warfare epizóddal (bár aki van annyira elvakult, hogy megvásárolja a kiegészítőt, arról nehezen képzelném ezt el), azok nyilván óvatosan közelítsenek a Vacanthoz és a Strike-hoz, hiszen a többségnek itt már jól begyakorolt taktikái vannak. Mint nekem az, hogy a folyosókról kiérve mindig elhiszem, hogy a főbejáraton át élve eljuthatok a konténerek fedezékéig. (Pedig talán még sosem sikerült.)

És az újak


Az új térképek közül nem bírom ki, hogy ne a Carnivallal kezdjem: ez egy csoda! A kihalt cirkusz-vásár-vidámpark hangulat valami egészen bizarr egyveleget alkot egy Call of Duty játékban (egy kicsit még a Silent Hill 3 is be-bevillan), és éppen ez a varázsa. Ráadásul rengeteg fedezék van, és bár sok a nyílt tér, mégis a mesterlövészektől viszonylagos biztonságban lehet elsunnyogni itt-ott (kár, hogy ha a hullámvasúton bújnak el, azt nagyon macerás észrevenni). Az első időkben számos csúnya halált bekap az ember csak azért, mert nem bír magával és elvonják a figyelmét az apró részletek, de később már megszokja. A dekorációs műbohócokra pedig kár lőni. Higgyétek el, próbáltam sokszor. Nem direkt.



A Trailer park talán a legpörgősebb az új helyszínek közül: a kampány „Boneyard" pályájára hasonlít leginkább. Azoknak a legideálisabb, akik nem szeretnek leállni vacakolni (olyan felesleges úri huncutságokkal, mint például a célzás vagy hogy is hívják), és mérgezett egér módjára döngetnek előre. Megvan ennek is a varázsa, valljuk be. A lepukkant lakóhelyek, barbecue-állványok, sörös hordók csodás déli hangulatot teremtenek.



A Fuel a mesterlövészek Kánaánja, kicsit talán a Derailhez hasonló. Fontos tulajdonsága, hogy nagy. Úgy értem... tényleg nagy. Ennek ellenére vitán felül dicséretes, hogy az ember valahogy mégsem képes „úgy igazán" leszakadni a többiekről, azaz pillanatok alatt vissza lehet mászni az akció sűrűjébe, éppen azért, mert az akció nem annyira szűk csomópontokra koncentrálódik. (És ez érezhetően nagyon komoly mérlegelés és tesztelés eredménye - így kell pályát csinálni!) A Lightweight és a Marathon perkek használata mindenesetre erősen ajánlott, ahogy a mesterlövész puska vagy egy pontos távcsöves karabély is.
85%

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)