Hirdetés

Comic-Con 2014, Destiny béta és a legfurcsább LAN-party - mi történt a héten?

|

Tudtátok, hogyan lehet Call of Duty játékkal betörőt fogni? Hogyan kell hegytetőn LAN-partyt szervezni? Vagy hogy mennyit lehet keresni játékfejlesztőként? Most minden kiderül. Meg még sokkal több is.

Hirdetés

Tényleg olyan ez, mint amikor megkérdezik a focistától, hogy „Maga tényleg mindenhez ért?", és a válasza annyi: "Mindenhez IS". Ezen a héten annyi minden érdekes dolog történt, hogy bemásolhatnám ide mind a 130 hírt, mert nagyon nehéz szelektálni, sőt, még inkább új híreket is tennék hozzá, mert a Comic-Con ma is bombázott minket hírekkel. Az újságíró nem pihen, nagyot sóhajt, körmöli a lényeget.

Szóval mindenek előtt Comic-Con 2014. Rengeteg érdekességgel szolgálhatunk nektek ezen a fronton, többek közt megcsodálható az új Jurassic World, a Mad Max: Fury Road trailer, a Bosszúállók: Ultron Kora és Hangya plakát, a Star Wars Rebels előzetese, az első Hitman: Agent 47 és Warcraft infó, A galaxis őrzői folytatás, a Tűzgyűrű (Pacific Rim) és az Oculus Rift találkozása, a Halo: Nightfall trailere, az új LEGO Batman 3: Beyond Gotham előzetes, Darth Vader autója, a fura Batman, az új King Kong film, a legújabb Gotham sorozat kedvcsináló, az új Godzilla mozi, de akár a Mass Effect folytatás új infóiról, a Telltale féle The Walking Dead harmadik évadáról (és persze a sorozat 5. évadáról, valamint az új Walking Dead mobiljátékról) is ejthetnénk pár szót. Jó sűrű kis bekezdés lett ez, ugye?

A hét másik nagy durranása számomra a Destiny béta volt, amelynek voltak kezdeti nehézségei, az Xbox One indulás sem történt zökkenőmentesen, de ahogy a hétvégi GameStar játékajánlóban írtam (itt zárójelben jegyzem meg, hogy RG történelmi játékajánlóját is kötelező olvasmánnyá teszem, mert remek retro címekkel foglalkozik benne), a Destiny nagyszerű élmény, pozitív csalódás, annak ellenére, hogy a világon semmi eredeti dolog nincs benne, és még csak meg sem tudom indokolni, hogy miért szerettem bele (egyébként EndreMan mutatja a lényeget itt és itt, folytatás még várható). Valahogy a Bungie nagyon érzi, hogyan kell úgy bűvésztrükközni, hogy a végén elhiggyem, valami csoda történt. Holott...

Persze semmi nem lehet olyan izgalmas, mint azok a képek, ahol a Valve emberei még rá voltak kényszerítve a munkára (még nem folyt a pénz magától ugyebár), egyébként egy nagyon érdekes projekten is dolgoztak, amelyet végül a Half-Life taszított feledésbe. Ezzel szemben ma az a slágerhír, hogy milyen is lesz majd a végső Steam kontroller. Meg hogy mennyire biztonságos a Steam. Nincs megfelelő írásjel az ásításra, így inkább engedelmetekkel témát váltanék, bőven van mire. Mert ott van egy kis ábrándozás a Fallout 4 kapcsán, vagy Rob Zombie meglehetősen véres Assassin's Creed: Unity rövidfilmje, a Battlefield: Hardline sztorija (klasszikus zsaru klisé, de érdekes), és ha már itt tartunk, akkor a Battlefield: Hardline megjelenés eltolódása is, ami érthető, de szomorú jelenség. De akkor már említsük meg a Dragon Age: Inquisition, illetve a Middle-Earth: Shadow of Mordor csúszást is, fájjon csak az a gamer szív. Már ha utóbbi miatt is fájnia kell.

És ha már mesterséges könnyfakasztás, az egész szerkesztőséget megérintette az a sztori, amikor egy fiatal srác elhunyt apja szellemét egy videojátékban találta meg, érdemes elolvasni. Amikor pedig elismerően csettintünk, az általában akkor van, amikor olyan hírt olvasunk, hogy végre sikerült megdönteni a LAN-party magassági rekordját. Igen, jól olvastátok. Közös PC-s mókázás 4400 méteres magasságban. Miért is ne? Egyébként meg legközelebb akkor szóljatok, ha valami 5000 méter fölött nyomja haverokkal az Unreal Tournament legújabb részét, köszönöm. Oké, a Star Wars: Battlefront megjelenés napjára is csinálhatunk felőlem egy ilyen bulit. Lehet, hogy egy LoL közösségnek sem ártana, ha a szigorúbb bannolás helyett minden nagypofájú, kötözködő kis suhancot lelógatnának a hegytetőről kicsit elmélkedni a másik tiszteletéről. Szemléltetném vizuálisan is most az aranyszabályt: mindegy milyenek vagyunk, férjünk meg békében, normálisan egymás mellett, ahogy ez a két szép asszony is alant.

Ezen a héten megtudtuk, hogy még van esély a Tekken x Street Fighterre, hogy a Crytek talán mégsem csődöl be, hogy a GTA 4 még mindig lehet szebb, hogy a GTA Online még mindig lehet jobb, hogy mennyire lett állat a The Crew bétája, hogy a következő Titanfall egy kalandjáték lehet, hogy a Google nagyon drágán zsebeli be a Twitch szolgáltatást (aminek persze sokan nem örülnek), hogy ingyen is megszerezhető egy darabig a The Sims 2 Ultimate, ha már a hivatalos támogatása ment a levesbe, és hogy milyen is lesz a The Sims 4 gameplay. Az is kiderült, hogy a Pixels című filmben videojáték karakterek támadják meg a Földet (és szerintem elég zseni lesz), hogy a Bosszúállók 8-bites változata kötelező játék lenne nekem, hogy a filmes LEGO szettek lenyűgözőek, hogy a játékfejlesztők a tengeren túlon nem keresnek rosszul, és hogy a Call of Duty multija akár rablók ellen is hatásos lehet. A hétköznapi szuperhősök, azok a legjobbak.

Jövő héten pénteken találkozzunk a GameNighton, már csak azért is, mert mindenki The Last of Us Remastered lázban ég, a héten adták is alánk a lovat: esett szó lehetséges folytatásról, a következő DLC tartalmáról, a kissé szokatlan szereposztású filmről, a Remastered nem túl baráti helyigényéről, és arról, hogy Wil Wheaton csinált egy trailert a nyolcvanas évek gyermekeinek életérzéséről, ami egyáltalán nem tartozik ide, de sírtam rajta. És persze még a végére is adok olvasnivalót nektek, ha nem lett volna elég a betű, van itt Grid Autosport teszt aDaM, Warlock 2: The Exiled teszt Gyu és The Amazing Spider-Man 2 mobil teszt Paca tollából, én pedig köszönöm az egész héten át kitartó masszív figyelmet nektek. Csodás vasárnap estét, lazuljon a kupak az üveg nyakán, poharat a magasba, jöhet a fogyasztói társadalom talán egyik legszebb ivós játéka: "Vegyetek GameStart!"

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)