Hirdetés

Cradle - az indie RPG, amiben végre nem elég a levegőbe csapkodni

|

Ugye nem csak mi találjuk zavarónak, hogy még a belső nézetes RPG-k többségében sem igazán kell célozni ahhoz, hogy egy kardcsapás találatot érjen? A Cradle más lesz.

Hirdetés

A TPS szerepjátékokban még érthető, hogy nem kell pontosan célozni, ha kritikus találatot akarunk bevinni, de a koordinálatlan ugrálás és az egérgomb heves csapkodása nem visz minket közelebb a realizmushoz.

A Cradle Kickstarter kampányából még 17 nap van hátra, a srácoknak 350 000 dollárt kell összegyűjteniük, hogy elkészíthessék a CryEngine 3-mal futó RPG-t. A Mojo Game Studio első játéka egy teljesen egyedi fantasy világba helyez minket, ahol egy utazó szerepében kell a túlélést keresni különböző változatos területeken át. Mint azt a kampány videójában is láthatjátok, a játék különlegessége, hogy a karakter oda csap, ahova célzunk. Feltételezhetően egy fejre mért ütés többet sebez, mintha a vállát vágnánk meg az ellenfeleknek. A fiatal fejlesztőcsapatnak nagy tervei vannak, többjátékos módot és Oculus Rift támogatást is szeretnének beépíteni, illetve ha összegyűlik elég pénz, PC mellett Linuxra és más platformokra is kiadják. Több infóért és támogatásért a Kickstarter oldalra fáradjatok.

Hogy tetszik egyelőre? És mi a véleményetek a vakon harcolásról az RPG-kben?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)