Hirdetés

Diablo 3 - eredetileg csak 900p lett volna a felbontás

|

A nap "sokkoló szenzációja": kis híján nem lett 1080p felbontású a Diablo 3 az Xbox One-on, de a Microsoft nem hajlandó lemaradni a versenytársaktól.

Hirdetés

A Diablo 3 nem csak az előző konzolgeneráción mutatta meg, hogy van konzolon létjogosultsága a sorozatnak, de már az új gépeken is készen áll bizonyítani, méghozzá 1080p felbontásban. Azonban ahogy egy interjúból kiderül, ez nem volt mindig így. Persze nem is vagyunk meglepve, hiszen az Xbox One-ról lesz szó.

John Hight a Digital Foundry-nak beszélt arról, hogy a játék eredetileg 900p felbontásban készült volna, azonban a Microsoft ezt nem volt hajlandó elfogadni: "Nem tudtuk egykönnyen megoldani, hogy 1080p felbontásban fusson a játék, ezért csökkentettük le 900-ra. Ezzel demóztuk, ezt mutattuk az E3-on is, viszont a Microsoft erre azt mondta, hogy 'ez elfogadhatatlan, azonnal oldjuk meg, hogy 1080p-ben fusson a játék'. Ennek érdekében közösen dolgoztunk velük, ők pedig segítettek nekünk úgy frissíteni a kódot, hogy menjen a magasabb felbontás."

Ez érdekes módon szembe megy azzal, hogy a Microsoft korábban azt állította, hogy a fejlesztőkre nem erőltetnék rá ezt a felbontást, de mindenképpen az jön le belőle, hogy a cég nem hajlandó lemaradni a PS4 teljesítményétől. Nyilván van rajtuk nyomás, hiszen minden cím kapcsán felmerül ez a kérdés, és a játékosok úgy tűnik nem nagyon fogadnak el már kifogásokat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)