Hirdetés

DOOM - 1080p, 60 fps a cél

|

Nem pont a DOOM-tól várjuk el, hogy a világ legszebb játéka legyen, de a Bethesda a legjobbra törekszik.

Hirdetés

Még most, közel két évvel a PS4 és az Xbox One indulása után is aránylag kevés olyan játék van, ami fullHD felbontás mellett 60 fps-sel tud futni.

A legtöbb fejlesztő kompromisszumot köt, vagy a felbontásból, vagy a másodpercenkénti képkockákból enged, de a Bethesda nem olyan. Miután a QuakeCon 2015 résztvevői kipróbálhatták a multiplayer alfát, felmerült néhány kérdés a DOOM technikai részleteivel kapcsolatban, melyek egy részére Marty Stratton vezető producer adott választ. 

„Amikor fejlesztesz, többezer döntést hozol, amik hatással vannak a teljesítményre vagy a látványra, ” - mondta. „Mindig élen jártunk abban, hogy játékainkat a lehető leggyorsabban, a lehető legnagyobb felbontás mellett futtassuk. Így számunkra a cél az 1080p és a 60 fps. Ezt szem előtt tartva a technológiai csapatunkkal a lehető legszebb játékot akarjuk elkészíteni.”

Hozzátette még, hogy a framerate a játék folytonossága miatt fontos, és úgy gondolják, sikerült minden céljukat teljesíteni. A DOOM 2016-ban jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, az alfa még idén indul, és első körben azok közül kerülnek be a játékosok, akik előrendelték a Wolfenstein: The New Ordert.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)