Hirdetés

EA: nem lesz többé online pass

|

Bár nem volt anyagilag rossz ötlet az online pass, az Electronics Arts szeretne már kicsit jobb színben feltűnni a játékosok szemében, így vége az egyszer használatos kódoknak.

Hirdetés

John Reseburg, a vállalat kommunikációs alelnöke a VentureBeat-nek nyilatkozva kijelentette, hogy az Electronics Arts beszünteti az online pass-ra építő kereskedelmi modellt.



Az Activision és a Ubisoft által is előszeretettel használt rendszer lényege az, hogy egy dobozos játékhoz egyedi kódot adnak, amelyet aktiválva a játékos online tartalmakat vagy többjátékos lehetőségeket ér el. Ha eladja használtan játékát, akkor az új vásárlónak külön kell vennie egy saját kódot, amivel mindent elérhet online.

"Meghallgattuk a játékosokat, akiknek nem jött be ez a megoldás, és úgy döntöttünk, hogy nem lesz többé online pass" - jelentette ki Reseburg, aki hozzátette: az EA továbbra is elkötelezett abban, hogy a vásárló már az első naptól minden tartalmat és szolgáltatást korlátlanul megkapjon egy játék vásárlásánál, amire szüksége van, de már másokkal sem akarnak kibabrálni.



Ennek a lépésnek kétségtelenül pozitív viszhangja lesz, amire szüksége is van a cégnek, hiszen az EA rendre nyerte el a legrosszabb vállalatok citromdíját, és persze a botrányok után új jövőképet kell festeni. Már csak a Star Wars rajongók miatt is.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)