Hirdetés

Fable 2: kiderült a három nagy fícsör

|

Peter Molyneux, ígéretéhez híven, végre lerántotta a leplet a Fable 2 három nagy jellegzetességéről.

Hirdetés

A híres (hírhedt?) játékfejlesztő még decemberben ígérte meg, hogy a GDC-n elárulja, mi teszi majd igazán különlegessé a Fable 2-t. Eddig azonban csak a száját jártatta, illetve képekkel és a kooperatív mód bemutatásával lepett meg minket . Most azonban eljött az igazság pillanat, lássuk mitől lesz "forradalmi és lenyűgöző" a Fable 2, amivel "megreformálja a szerepjátékok világát" (khmm... Molyneux mód OFF).

Első pont: dráma és jellemfejlődés. Molyneux nagyon csalódott volt, hogy az első részt milyen kevesen játszották végig a gonosz oldalon (a játékosok kb. 5%-a), így most nagyon meg fogja nehezíteni a jók dolgát. Ezt úgy szeretné elérni, hogy kihangsúlyozza a lovagiassághoz szükséges legfontosabb tulajdonságot: az önfeláldozást. Ennek következtében ha komoly döntést kell hoznunk, akkor annak komoly tétje lesz minden válasz esetén. Hat órával a játék kezdete után egy olyan dilemmát ígér, amely miatt letesszük a kontrollert és komolyan eltöprengünk döntésünkön. Jellemünk kihat közvetlen környezetünkre is, így például gyerekeink is hozzánk hasonlóan viselkednek (gonoszként például verekednek az iskolában), sőt még kutyánk faja is más lesz ettől függően (gonosz: rotweiler, jó: labrador).

Második pont: harc, pénzkeresés, játékmenet. Három harctípust kapunk a kardvívás, puskák és ökölharc képében. A pénzkeresés sem a "hagyományos" módon fog zaljani: ellenfeleink nem hullatnak aranyat, ha lecsapjuk őket, ehelyett dolgoznunk kell, rendes állásban (a rendeset persze elég tágan értve: a bérgyilkos szakma is nyitva áll előttünk). A tájékozódás is megváltozik: nem lesz minimap, ehelyett úgynevezett "breadcrumbok" (hülyén hangzana ezt lefordítani kenyérmorzsára ebben a kontextusban) segítségével tájékozódhatunk, amelyek szépen kijelölik az utat a küldtések felé. Ha valami érdekesség található a kijelölt úton kívül, akkor azt kutyánk majd vad csaholással jelzi.

Harmadik pont: kooperatív játék. Erről sok újat nem árult el, mivel a szerdán kiadott fejlesztői napló központi elemeként ott már minden lényeges részt bemutattak róla.

Fable 2 - 14. kép

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)