Hirdetés

Fallout 4 - csak jövőre készíthetünk modokat

|

Bár a Fallout 4 két platformja is támogatni fogja a modkészítést, a Bethesda szerint ne várjuk, hogy már induláskor megkapjuk a hozzá való eszközöket.

Hirdetés

A Bethesda az idei E3 egyik legjobb előadást tartotta és ez nagy részben a Fallout 4-hez köthető bejelentéseknek köszönhető. Ilyen volt például az is, hogy a nyitott világú, poszt-apokaliptikus akció-szerepjáték nem csak PC-n, de Xbox One-on is támogatni fogja a modokat. Most az is kiderült, hogy mikortól. 

Pete Hines, a Bethesda marketing elnöke az amerikai IGN-nek adott interjújában elárulta, hogy a tervük az, hogy jelenleg teljesen a játék minőségére koncentrálnak és a mod funkcióval a megjelenés után foglalkoznak: "Senkit sem érdekelnek a modok, ha a játék béna. Mindig is ez volt a filozófiánk. Csak akkor fektetünk energiát a modkészletbe, ha a játék elkészült." A nyilatkozatból megtudtuk, hogy jelen pillanatban a bugirtás, a polírozás és a frame rate javítása zajlik. 

Hines így folytatta: "Az ötlet az, hogy a modokhoz szükséges eszközök minden platformon működni fognak, de az igazság az, hogy a rendszer még nem létezik. Dolgozunk rajta, de még eltart egy ideig. Biztos, hogy átcsúszik a következő évre, mert addig el sem tudjuk kezdeni." Hines hozzátette még, hogy a terveik szerint a Bethesda.net egyfajta központként funkcionál majd a Fallout modok, a Doom SnapMap alkotások és hasonló művek megosztására.  

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)