Hirdetés

Gamescom 2014 - Electronic Arts sajtókonferencia összefoglaló

|

Az Electronic Arts sajtókonferenciáját a már bejelentett játékok új, hosszú videói uralták, de azért néhány premierre is jutott idő.

Hirdetés

Kissé nehézkesen indult tegnap délelőtt az Electronic Arts gamescom 2014-es sajtókonferenciája, ugyanis hol a Twitch-es stream, hol a kiadó saját honlapján futó közvetítés állt le. Ebben bizonyára az is közrejátszott, hogy az EA nem kapott külön termet, a bemutató közvetlenül a standon zajlott le. A látottak alapján talán megegyezhetünk abban, hogy a show-t idén a Microsoftnak sikerült elvinnie, még ha nem is volt minden bejelentés örömteli. Azért az EA előadása alatt sem unatkoztunk, összefoglalónkban elmeséljük, hogyan osztotta be a cég a rendelkezésére álló valamivel több mint egy órát.

A beköszönés után rögtön a BioWare egyik nagy dobása, a novemberre halasztott Dragon Age Inquisition logója jelent meg a kivetítőn. A levetített, majnem tíz perc hosszúságú gameplay trailerben benézhettünk a Skyholdba, ami a saját, fejleszthető bázisunk lesz, illetve megtekinthettünk egy küldetést, és ezen keresztül a harcrendszer működését, a taktikai kamerát, és hogy hogyan adhatunk utasításokat társainknak. A játékmenet után még egy CGI trailer is befért, mindkettőt megtaláljátok a linken.

Két lélegzetvétel között, az ígéreteknek megfelelően megtörtént a Titanfall utolsó DLC-jének bejelentése is, de most, hogy leült a hype, az EA egy percnél többet nem akart rászánni. Annyit tudtunk meg, hogy három pálya lesz benne, és az IMC Rising nevet kapta.

Hamarosan itt a sportjáték-szezon, az EA-nek pedig van némi köze ehhez. Az NHL 15 következett egy új trailerrel, amiben láthattuk a fontos új változásokat (mint a 9000 különböző szurkolómodell, a minden eddiginél kidolgozottabb stadionok és a realisztikusabb korongviselkedés), ezt láthatjátok ti is alább. Bár a „hokis játékok új generációjához” érkezünk, az NHL 15 szeptember 12-én előző és jelenlegi generációs konzolokra is megjelenik, sőt, augusztus 26-án egy demót is kapunk.

Ezután valami olyan történt, amire egyáltalán nem számítottunk. Peter Moore megjelenésén nem lepődtünk meg, de a The Sims 4 előadás egyszerre volt vicces és zavarbaejtő. Már az is meredek volt, hogy a karakterszerkesztőben elsőként Angela Merkelt alkották meg, de hogy a karakter, aki köré aktuálisan az eseményeket építették, maga Peter Moore volt, még érdekesebbé tette az egészet. A Create-a-Sim mellett a házépítést, a felhasználói tartalommal, felhasználók által kreált házakkal és simekkel tömött galériát és a nagyon érzelmes új simeket láthattuk.

A talán egy picit túlságosan elnyújtott szegmens után ismét egy, pontosabban két sportjáték következett. Megtudtuk, hogy a FIFA World új motort kap, ami rengeteget javít a free-to-play cucc játékélményén, majd a The Sims 4-hez hasonlóan az érzésekre minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektető FIFA 15 új trailerét vetítették le. A szeptember 25-én megjelenő új focis csodában a török Süperlig csapatai is visszatérnek, de tényleg nagyon sok újítás lesz benne. A mi EndreManunk már nagyon várja, mert tudja, hogy az újítások jót tesznek, mi meg csak, mint mindig, kíváncsiak vagyunk. (A FIFA 15-höz egyébként két trailer is jött, az egyiket alább, a másikat a linken találjátok).

Megint visszakanyarodtunk a BioWare-hez, de még nem a nagy bejelentés miatt. Több mint egymillió játékos tartja életben a Star Wars: The Old Republic-ot, amiben a jövő héten érkező Galactic Strongholds frissítés telepítése után már saját házunk is lehet. Nem kaptunk a szívünkhöz, de jó látni, hogy a játék még mindig fejlődik.

Alakulgat a jelenleg béta állapotban futó Dawngate nevű MOBA is, amihez persze szintén bemutatásra került egy új videó, és végre elindultak az európai szerverek. Ingyen van, tegyetek egy kört vele, ha még nem volt hozzá szerencsétek.

Közel egy órával a sajtókonferencia kezdete után végre leleplezték azt a projektet, aminek már – hála az utóbbi időkben sajnos egyre népszerűbb kiszivárgós tendenciának – tudtuk a nevét, de a teaserek se vittek közelebb ahhoz, hogy pontosan mi is. Mint kiderült, a Shadow Realms egy MMO akció-RPG lesz, amiben szuperképességeket kapott hétköznapi emberek küzdhetnek az ocsmány pokolfajzatok ellen. A trükk, hogy a rosszarcúakat is egy játékos irányíthatja. Alpha teszt jövő hónapban, megjelenés 2015 végén.

Végül az egy valószínűleg helyes döntés következtében csak 2015 elején megjelenő Battlefield Hardline kapott műsoridőt. Belenézhettünk az egyjátékos kampányba, néhány megoldás okot adott a szemöldökráncolásra, de összességében azért tetszett, amit láttunk. Bejelentettek két többjátékos módot is, az egyikben autós üldözésekben, a másikban túszmentő akciókban élhetünk át különböző izgalmakat. Utóbbin egy kicsit érződik, hogy a Rainbow Six Siege inspirálta, de sebaj, minél több a játékmód, annál több a lehetőség, és annál nagyobb tömeget lehet megszólítani.

Az ember persze mindig reménykedik, hogy az aktuálisan zajló játékkiállításon a rég bejelentett, de szorgalmasan titkolt címekről is hall valamit, de azért azzal is számolnia kell, hogy ha valahol bemutatják a Battlefront vagy a Mirror's Edge új játékmenet videóját, az bizonyára az E3 lesz. Várunk jövő nyárig, addigra megkapjuk a most látott címek nagy részét, és egy év múlva ilyenkor már teljesen más játékok miatt fogunk izgulni. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)