Hirdetés

GDC 2015 - izgalmas lesz a Project Morpheus, de majd csak jövőre

|

A Game Developers Conference 2015-ön a Sony végre beszélt a Project Morpheus megjelenésének időpontjáról. Idén ebből már semmi sem lesz, viszont megtudtuk, mivel nyújt többet a szemüveg a konkurenciánál.

Hirdetés

A virtuális valóságról már hosszú ideje beszélgetünk, de a technológia még mindig nincs azon a szinten, hogy különösebben komolyan kellene venni. Az Oculus Riftnek továbbra is csak fejlesztői változatai vannak, a Microsoft AR rendszerére még rengeteget kell várni, és a Project Morpheus sem mostanában kerül piacra.

A GDC 2015-ön a Sony bejelentette, hogy a Project Morpheus megjelenése valamikor 2016 első felében várható. Ez egy meglehetősen tág időintervallum, és nem annyira 2015, mint amennyire szeretnénk. Sőt.

A Sony viszont több érdekességet is megosztott a VR headsetjével kapcsolatban. A Project Morpheus felhasználóknak szánt verziójában egy 5.7 inches OLED kijelző lesz, ami 1920x1080-as felbontást tesz majd lehetővé, ráadásul 120Hz-cel működik. Összehasonlításképpen a Valve és a HTC közös Vive nevű eszköze csak 90Hz-et tud, az Oculus Rift DK2 pedig jelenleg csupán 75Hz.  

A Sony Worldwide Studios elnöke, Shuhei Yoshida azt is elmondta, hogy a Project Morpheus-ban összesen kilenc követő-LED lesz, csupán 19 ezredmásodperces latencyvel kell számolnunk, és a felhasználói változatban már 100 fokos látószöggel súlyosbítják az eszközt.

Ti mit gondoltok, ki nyeri majd 2016 VR csatáját?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)