Hirdetés

A Ninja Theory szerint a Hellblade II mellett olyan lesz az előző rész, mint egy indie játék

|

A 2017-es Senua's Sacrifice óta nagyot nőttek a Ninja Theory ambíciói, ami a végeredményen is tükröződni fog.

Hirdetés

Hiába jelentették be már lassan három éve, a Senua's Saga: Hellblade II esetében sajnos még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot, cserébe viszont mindig akad valami hírmorzsa, amin elcsámcsoghatunk a Ninja Theory játékát várva.

Decemberben egy ütős gameplay-előzetessel leptek meg minket, most pedig a stúdió társalapítója, Tameem Antoniades adott interjút a New Musical Expressnek (NME), amelyben nem szerénykedett a folytatás magasztalásával.

Hirdetés

A kreatív vezetői posztot is betöltő Antoinades szerint ugyanis az Unreal Engine 5-tel készülő Hellblade II oly mértékben fogja majd felülmúlni az elődjét, hogy az egyébként csodásan megalkotott Senua's Sacrifice egy indie projektnek tűnik majd mellette.

"A Hellblade II esetében nem az a cél, hogy tökéletesítsük, hanem hogy egy olyan élményt teremtsünk, amit még hihetőbbnek és kifinomultabbnak érzünk. Nagyobb az ambíciója a lépték tekintetében. Szerintem a Hellblade II mellett a Hellblade egy indie játéknak fog tűnni."

- nyilatkozta a szakember, mi pedig csak remélni merjük, hogy sikerül majd felnőni a magasra tornázott elvárásokhoz. A megjegyzés mindenesetre még vicces is, mivel a Hellblade tényleg egy indie játék (egész pontosan "AAA indieként" pozicionálták) volt, az akkor még független Ninja Theory maga felelt a kiadásáért is. 2018 óta viszont már az Xbox Game Studios égisze alá tartozik a brit csapat, így a folytatás is jóval nagyobb büdzséből gazdálkodhat.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A társalapító azt is elmondta, hogy a Hellblade II-höz több mint 40 izlandi helyszínt jártak be, mielőtt a kiválasztottakat bepakolták a játék motorjába, a kosztümöket pedig az élethűség jegyében előbb a valóságban alkották meg a digitalizálás előtt. Az interjúban szóba került továbbá a főszereplőt megtestesítő színésznő, Melina Juergens felkészülése is, aki közelharci edzésekkel tökéletesítette az alakítását.

Továbbra is csak ismételni tudjuk magunkat, hogy már nagyon várjuk a Hellblade II-t, de tavaly nyáron még csak a fejlesztés korai szakaszánál jártak a készítők, így jelen pillanatban a 2023-asnál korábbi megjelenés valószínűtlennek tűnik.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)