Hirdetés

A The Elder Scrolls V: Skyrim kincskereső rókái a véletlen szüleményei

|

A játék egyik fejlesztője elmagyarázta a mókásan véletlen helyzetet, aminek köszönhetően a vörös vadászok a kincsekhez vezetik a kalandozókat.

Hirdetés

Régi pletyka az a Skyrim játékosok körében, hogy a világ rókái tudják, hogy hol vannak a rejtett kincsek. Az igazság egyszerre szomorúbb és viccesebb: a vadon cserkészeinek aztán fogalmuk sincs arról, hogy mit keresel, ők csak véletlenül szaladnak arra, amerre a zsákmány rejlik.

A helyzetről Joel Burgess egy bőségesebb tweet-folyamban beszélt, ahol részletezte a játék pályájának, és az NPC-k viselkedésének működését.

Hirdetés

A játékvilág navigációs hálója (vagyis a játéktér azon rétege, amin belül az AI az útvonalát keresi) kis háromszögekből áll. Minél több a részlet Skyrim egyes területein, annál több a háromszög, és annál bonyolultabbá válik az NPC-k számára az útvonalkeresés. Az olyan helyszínek, ahol kincsek és táborok rejlenek, azok általában összetettebb területek, ezért fut feléjük a róka.

Ha például a róka AI arra van beprogramozva, hogy 100 háromszöget fusson a játékostól, akkor természetesen abba az irányba fut, ahol több a háromszög vagyis bonyolultabb a terep. A bonyolultabb terepen pedig általában rejlik valami kincs.

A tanulság: tényleg érdemes követni a rókákat, csak nem biztos, hogy loot lesz a vége.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)