Hirdetés

Doom - a fejlesztők megmutatják a fejlődési rendszert

|

A Doom fejlődési rendszerének lényege hogy irtsuk a férgesét, majd erősebbé válva folytassuk az előbbit, de persze nem csak ennyiből áll az új rész, sokkal változatosabb koncepciót kapunk az id Software szerint.

Hirdetés

Tekintve, hogy a megjelenés napján nem számíthatunk tesztekre az új Doommal kapcsolatban, ezért jelenleg csak arra hagyatkozhatunk, amit az id Software munkatársai elmondanak és megmutatnak a legendás akciósorozat folytatásáról. 

Ezúttal többek között a fejlődési rendszer került előtérbe. Az id Software néhány munkatársa, például a kreatív rendező, Hugo Martin egy hosszabb, gameplay jelenetekkel alaposan megpakolt fejlesztői videóban beszélnek a Doom egyjátékos kampányának lehetőségeiről: például szabadon testre szabhatjuk a skilleket, hogy azok passzoljanak a játékstílusunkhoz, kedvünkre módosíthatjuk a fegyvereinket, hogy bármilyen ellenfelet is küldjön ránk a játék, felvehessük vele a harcot (bizonyos bestiák speciális stukkert igényelnek), a kutatási projektekkel és rúnákkal, amelyekkel a saját szájízünkre formálhatjuk a karakterünket. 

Martin szerint egy olyasfajta fejlődési rendszert terveztek, amely lehetővé teszi, hogy különböző módon játsszunk és a saját stratégiánkat használva közelítsük meg az egyes arénákat. A Doom május 13-án jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, akkor kiderül majd, hogy milyen a gyakorlatban a videóban bemutatott fejlődési rendszer. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)