Hirdetés

Dragonball Unreal - még mindig dolgoznak a rajongói projekten

|

A házilag barkácsolt Dragon Ball játék munkálatai haladnak, most egy videó mutatja meg az újdonságokat.

Hirdetés

Néha-néha előfordul, hogylelkes rajongók rengeteg munkája vész el egy igen egyszerű ok miatt: a kiadó, kinél a játék jogai vannak, leállítja a fejlesztést. Így járt a Metal Gear Solid: Shadow Moses, a böngészőben futtatható Zelda játékot meg csak pár napig volt lehetőség játszani. A Dragonball Unrealről még áprilisban számoltunk be, és azóta is halad fejlesztés.

A fent látható videóban új karaktereket, pályákat és a repülési mechanikát vehetjük szemügyre. Az Unreal Engine 4.11-et használja a játék, és még mindig elég jól fest. Persze bármelyik nap érkezhet a hír, hogy a Bandai Namco már megtette a szükséges lépéseket a rajongói projekt leállításához, de amíg ez nem következik be, szeretettel várjuk a Dragonball Unrealt.

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)