Hirdetés

Ennyit fejlődött a God of War Ragnarök grafikája a 2018-as részhez képest

|

Felületes szemlélőnek talán nem tűnik fel egyből, hogy miben és hogyan fejlődött a God of War Ragnarök a látvány terén, de szerencsére a Digital Foundry csapata mindig segít.

Hirdetés

Ha egy videojáték technikai oldalának részletes és professzionális elemzéséről van szó, akkor vitán felüli, hogy jelenleg a Digital Foundry ilyen tech tesztjei képezik a szakmai viszonyítási alapot. Nem csak részletesen és alaposan járják körül a játékok grafikájáért felelős egyes mechanikákat és technológiákat, hanem remek példákat kiemelve úgy tudják bemutatni a fontos apróságokat, hogy azt az úgymond laikusok is képesek legyenek befogadni, értelmezni tudják.

Természetesen nem maradt el az ő menetrendszerű God of War Ragnarök tesztjük sem, ami van annyira érdekes, hogy külön is kiemeljük a számotokra.

Hirdetés

Ahogy magában a videóban is elhangzik, elsőre talán nem tűnhet nagynak a fejlődés a négy évvel ezelőtti részhez képest, de ahogy az ember elkezd mélyebbre ásni, megfigyeli, milyen tökéletesen mozognak a szereplők hátán a fegyverek és a páncéldarabok, mennyire realisztikusan hat minden "valós súllyal" rendelkező tárgy, hogyan alakultak át a varázslatok effektjei vagy épp mennyivel szebb lett az összes vízfelület és úgy általában a tükröződések, árnyékok.

Azt sem szabad persze elfelejteni, hogy cross-gen játékról van szó, aminek a kiadói döntés alapján PlayStation 4-re is meg kellett jelennie. Ahogy a Digital Foundry is fogalmaz, többek között ennek köszönhetően is az új játék nem egy óriási előrelépés technikai fronton, hanem inkább a 2018-as rész természetes evolúciójának tekinthető. Vagy ahogy mi írtuk a tesztünkben: "A God of War Ragnarök nagyobb, szebb, játékmenetét tekintve összetettebb, kiforrottabb és fordulatosabb, mint a 2018-as rész". 

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)