Hirdetés

For Honor - lovagok és az animációik

|

A Game Developers Conference 2016-on a Ubisoft embere bemutatta nekünk, hogy mire is képes az új Motion Matching technológiájuk.

Hirdetés

A For Honor egy olyan játék lesz, amiben nagyon nem mindegy, hogy hogyan mozognak a lovagok, és hogyan viselkednek a páncélok/fegyverek. Amikor időnk nagy részét azzal töltjük majd, hogy egymás nyakába lihegünk hatalmas pallosokkal vagdalkozva, akkor egy fura lépés nagyon elronthatja a hangulatot.

A Ubisoft Montréal-tól Simon Clavet tartott előadást az új Motion Matching technológiájukról, ami képes nagyon részletesen lemodellezni a szükséges mozdulatokat. A cél az, hogy a lehető legélethűbb animációkat hozzanak létre, amellett, hogy egyébként játszható is marad a dolog. Nagyon nehéz megtalálni az egészséges egyensúly realitás és szórakoztatás között, de úgy néz ki, hogy a Ubisoft rátalált.

for honor

A fent látható képek természetesen nem a játék végleges verziójából származnak. A lovag modelleket egy tesztkörnyezetben mutatták be, tehát a megjelenéskor ennél kicsit izgalmasabb pályák lesznek majd.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)