Hirdetés

Így fest a Dragon Age: Inquisition Unreal Engine 5-ben

|

A BioWare 2014-ben debütált szerepjátéka a DICE Frostbite 3 motorjára épült, de jót tehetne neki, ha átraknák UE5-re.

Hirdetés

Se szeri, se száma az Unreal Engine 5-be ültetett rajongói remake-eknek. A hivatásos és amatőr körökben is egyre népszerűbb motornak hála egy sor ismert és nem utolsósorban kedvelt játékot megcsodálhattunk a sajátjánál jóval mutatósabb köntösbe öltöztetve. A Mortal Kombat Trilogy, a The Elder Scrolls V: Skyrim és a BioShock csupán a jéghegy csúcsa.

Közéjük iratkozott fel Leo Torres alkotása, amely szintén az Epic Games motorját használja arra, hogy olyan látványt kölcsönözzön a Dragon Age: Inquisition számára, amit legfeljebb számos mod telepítésével csiholhatunk ki a Frostbite 3-mal létrehozott játékból.

Hirdetés

Torres körülbelül fél éve dolgozik a projektjén, a YouTube-csatornáján több korábbi, a témához kapcsolódó videóját is meg lehet tekinteni. A legújabbon az Inquisition egyik, még ma is látványosnak számító helyszíne, az Exalted Plains régióban található Crow Fens elevenedik meg.

Mellesleg idén novemberben ünnepli nyolcadik szülinapját a BioWare szerepjátéka, amely annak idején számos díjat elnyert, köztük a GameStar Awards szobrocskáját is a ti szavazataitoknak köszönhetően. Magyarán ezt a monumentális RPG-t tekinthetjük a kanadai stúdió utolsó kritikai és közönségsikerének, mert az utána érkezett Mass Effect Andromeda alulmúlta a várakozásokat, az Anthem pedig akkorát bukott, hogy kis híján magával rántotta az egész bagázst.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Már javában készül a Dragon Age negyedik része, amit a BioWare új vezetése arra szeretne használni a Mass Effect ugyancsak fejlesztés alatt álló folytatásával egyetemben, hogy visszaszerezze a játékosok eltékozolt bizalmát. A kettő között azonban lesz egy komoly különbség: míg a sci-fi kalandot már az új generációs Unreal motor fogja hajtani, addig a jóval előrehaladottabb készültségi állapotban lévő fantasy megmaradt a Frostbite-nál. Reméljük, ebből nem származik baja.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)