Hirdetés

Nem akárhonnan kapott dicséretet a Starfield látványvilága

|

A Bethesda játéka valósághűbbre sikerült, mint gondolnánk.

Hirdetés

A Starfield ugyan hivatalosan csak holnap jelenik meg, de az előrendelők és a prémium kiadás vásárlói már egy pár napja gyűrhetik a játékot, amelynek kapcsán eddig nagyjából az a konklúzió, hogy ugyan nem sikerült korszakalkotóra, viszont sikerrel emelte át a sci-fi környezetbe és bővítette tovább a Bethesda korábbi munkáit népszerűvé tevő elemeket, újfent egy olyan elegyet alkotva, amely a rengeteg tartalmával hosszú hónapokra képes beszippantani az embert.

Ha a negatívumokról van szó, sokan kiemelték, hogy a grafika nem mindig tűnik next-gennek, ám az űrbéli RPG most mégis bezsebelt egy komoly dicséretet a látványát illetően.

Az Eurogamer az Európai Űrügynökség brandingért és partneri kapcsolatokért felelős vezetőjét, Emmet Fletchert kérdezte meg, hogy mi a véleménye a Starfieldről, aki megsüvegelte a Bethesda döntését, amiért a stúdió az általuk korábban csak "NASA-punkként" jellemzett, realisztikusabb környezetetbe helyezte a szerteágazó cselekményt.

Hirdetés

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy habár a történet a 300 évvel a jövőben játszódik, a fejlesztők nem rugaszkodtak el teljesen a jelentől, a játékban látott eszközök inkább a mai technológia továbbgondolásai, a környezet és a felszerelésünk pedig megfelelően "lelakott" ahhoz, hogy elhiggyük: itt bizony kőkemény úttörés folyik, folyamatos a küzdelem a megzabolázhatatlan környezettel.

"Azt hiszem, a valóság közelebb áll a NASA-punk-féle megközelítéshez, ahol a dolgok használva vannak, és nem szuper fényesek. Vannak persze ilyen területek - ha mondjuk bemész egy tisztaszobába, az teljesen makulátlan. Tényleg makulátlan. De tudod, a csavarkulcsodon karcolások lesznek, és a csavarhúzókon talán van egy kis ragasztószalag, mert így jobban meg tudod fogni, mert az emberek praktikusak. És ez inkább emberi dolog... Én pedig szeretem az ilyesmit."

- mondta az Eurogamernek Fletcher, az ESA Rosetta-küldetését hozva fel a valóság és a Starfieldben látott környezet közötti párhuzam érzékeltetésére. A 2004-től 2016-ig zajló misszió során az űrügynökség egy üstököst követett nyomon egy szonda segítségével, amely 20 éven át készült, ezért bőséggel tartalmazott ránézésből elavultnak ható, de tökéletesen funkcionáló alkatrészeket.

Nektek hogy tetszik a Starfield látványvilága?

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)