Hirdetés

No Man's Sky - a Watchmen és a Deus Ex alkotói segítenek

|

Elmesélték a fejlesztők, milyen történetet szánnak a közelgő No Man's Sky játékuknak, és milyen nagy nevek segítenek be nekik.

Hirdetés

Sokáig az sem volt tiszta, mivel is fogjuk elütni az időt a No Man's Sky gigantikus méretű világában, viszont a történetről még ennél is kevesebb szó esett. A Hello Games legújabb videójában (itt fent) arról beszélnek, hogyan képzelik el új játékuk sztoriját és narratíváját.

A No Man's Sky nem a megszokott, lineáris történetmesélést alkalmazza, nem lesznek átvezetők, minden játékosra eltérő kaland vár.

A megszámlálhatatlan bolygó felfedezése közben látható dolgok okkal vannak ott, a különböző épületeken észrevehető, melyik idegen faj építette meg őket.

A fejlesztők azt szeretnék elérni, hogy az univerzumuknak meglegyen a maga történelme, az azt felépítő komponenseknek pedig a maga története. Ezek a történetek úgy kristályosodnak ki, ahogy felfedezed a világot, ahogy idegen lényekkel társalogsz, és ahogy rejtélyes kőtömbök írásait tanulmányozod.

Dave Gibbons, (a Watchmen képregény egyik megalkotója) és James Swallow, (a Deus Ex: Human Revolution és Star Trek történetek írója) együtt dolgoztak a No Man's Sky világában játszódó képregényen, amit eredetileg különálló alkotásnak terveztek, aztán úgy döntöttek, a játékhoz adják.

A Hello Games játéka, a No Man's Sky júniusban debütál.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)