Hirdetés

Shadow Moses - ilyen lenne a Metal Gear Solid híres bázisa Unreal Engine 4-gyel (videó)

|

Bár ebből a projektből biztosan nem lesz teljes Metal Gear Solid-remake, a játék egyik leghíresebb helyszínének felújított változatát így is elég hangulatos bejárni.

Hirdetés

Korábban már láthattunk egy Unreal Engine 4-gyel készülő Metal Gear Solid rajongói remake-et, de az Outer Heaven nem az egyetlen projekt, amiben megszépítve láthatjuk az 1998-as klasszikus pályáit. Egy másik modder, aki a YouTube-on iRam Gamer néven osztja meg alkotásait, az egyik leghíresebb pályát alkotta újra az Unreal motorral.

Bár a Shadow Moses készítői nem tervezik, hogy több pályát is felújítanának, a havas bázist egy elég látványos demóban keltették ismét életre. A pályát erről a linkről ti is letölthetitek, de egy elég fontos feature kimaradt. Csak FPS-nézetben járhatjuk be a bázist, mivel egy külső nézetű mód (ahol nyilván meg kellett volna jeleníteniük Snake modelljét) könnyedén jogi súrlódást okozhatott volna a Konamival.

Nektek hogy tetszik az Unreal 4-es Shadow Moses?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)