Hirdetés

Titanfall 2 - megjött a fejlesztők válasza a multival kapcsolatos problémákra

|

A Titanfall első részének keményvonalas rajongói azonnal ráugrottak a második rész bétájára, de nem voltak teljesen boldogok attól, amit láttak.

Hirdetés

A Titanfall 2 első tech tesztje múlt hétvégén lezajlott, és bár nagy meglepetéseket senkinek nem okozott, a rajongóknak azért vannak aggodalmaik a játékmenetet illetően. A legfőbb probléma, hogy a meccsek jóval lassabbnak tűnnek, mint az előd esetében.

Egyrészt a Titanfall 2 pályái (legalábbis azok, amiket eddig láthattunk) sokkal nagyobbnak az első rész térképeinél, így sokkal kevesebb az akció, mint korábban. Ez azért is probléma, mert az eredeti, időhöz kötött Titan lehívásos rendszert átalakították, és mostantól ölésekkel töltődik a robot lehívását engedélyező jelző.

A Respawn is olvasta a játékosok aggodalmait, és jelenleg azon dolgoznak, hogy a panaszok alapján finomítsák a játékmenetet.

A kill alapú rendszert egy kicsit átalakítják, hogy gyorsabban lehessen lehívni a páncélos kedvenceinket. Ezzel együtt finomítanak a falon futás, és egyéb mobilitási képességeken is, hogy a nagyobb térképeket könnyebb legyen bejárni.

Azt is kihangsúlyozták a fejlesztők, hogy ugyan van 1-2 nagyobb térkép, a csataterek zöme azért nem lesz ilyen méretes, és bőven lesz majd akció.

Hogy utóbbi mennyire igaz, azt a következő teszt után fogjuk megtudni, amikor Forward Base Kodai térképpel bővül majd a kipróbálható csataterek száma.

Nektek hogy tetszett a tech teszt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)