Hirdetés

Unreal Championship interjú

|

Senkinek sem kell bemutatnom azt a játékot, ami sokak szerint még a Quake-et is veri. Készül Champions alcímet viselő változata, egyelőre sajnos csak Xbox-ra. Akinek még nem ugrott volna be, annak csak annyit mondok, hogy Unreal Tournament...

Hirdetés


Az alábbi interjú alanya James Schmalz a Digital Extremes-től, akit a most készülő Unreal Championship Xbox-os változatáról faggattak.

Az UC ugyanazokat a térképeket és fegyvereket tartalmazza majd, mint az UT?
Semmi sem lesz ugyanolyan...de néhány klasszikus és jól bevált elemet azért megtartottunk.

Mennyi modell és skin kerül bele a végleges változatba?
Ezt pontosan nem tudom megmondani, de körülbelül 24 fő karakter lesz, ezenkívül lesznek még extra rejtett karakterek is.

Többen kérdezik, hogy mi a különbség az
elsődleges és másodlagos rocket launcher tüzelése
között, hisz úgy tűnik a másodlagos sokkal erősebb.
Akkor mi szükség van az elsőre?

Az elsődleges tüzelés során hagyományos rakétával lőhetünk, akár hármat is egyszerre, ellentétben a másodlagos lövéssel, ahol a rakéták követő funkcióval vannak ellátva, tehát a hatékonyság inkább az adott körülményektől függ.

Nemrég láttam egy fegyvert, ami épp úgy festett mint a sniper rifle, csak éppen piros sugarat lövellt.
Mi volt ez?

Valószínűleg a Link Rifle-t láthattad.

Miért tud ez a fegyver háromszor akkora pusztítást végezni, mint a normál?
Nagyon egyszerű, hogy könnyebben lehessen a járműveket, a páncélokat stb. megsemmisíteni.

Milyen felvehető extrák lesznek a játékban?
Nagyon változatos variációkat tervezünk, de még nem vagyunk készen, ez csak egy-két hónap múlva fog
kiderülni.

Az Xbox verzió támogatni fogja a LAN illetve ONLINE játékot?
Természetesen igen.

Hány poligonból áll majd egy karakter az Unreal Chanpionship-ben, szemben az Unreal 2 PC-s változatával?
Igazából nem tudom, hogy az Unreal 2-ben mennyi lesz,
de mi több ezer poligont használunk karakterenként.

Milyen járműveket találhatunk a játékban és mi lesz a szerepük?
Lesznek csoportos és egyéni járművek, amelyek tartalmaznak majd lebegő illetve keréken guruló járműveket. Ezek szerepe pedig nem más, mint hogy fokozzák a játékélményt és különböző stratégiai és taktikai elemeket alkalmazhassunk.

Megtalálhatók-e majd az UT-ből megismert fegyverek?
Néhány eredeti fegyver megmarad az UT-ből, ám lesz jónéhány új is.

Találhatnak-e a játékosok új muliplayer játékmódokat az UC-ben?
Feltétlenül. Számos új játéktípussal kísérletezünk.

Milyen lesz az UC-ben a mesterséges intelligencia?
Az MI-t csaknem teljesen átírtuk és tökéletesítettük, ezáltal a bot-ok még inkább emberszerűen fognak viselkedni.

Mennyi lesz a maximum játékosok száma egy játékban?
Ez még egyáltalán nincs lefixálva, majd később kiderül.

Mennyire illetve miben lesz fontos szerepe a stratégiának a játékban?
Természetesen elengedhetetlen és fontos része lesz ennek a játéknak is. Nagy gondot fordítunk arra, hogy ezáltal a játék még izgalmasabb és élvezetesebb lehessen.

Mire vagytok a legbüszkébbek?
Külön nem tudok semmit kiemelni, mindennel meg vagyunk
elégedve, amit eddig létrehoztunk. Rengeteg időt és
energiát fektettünk bele, de még több hónapnyi munka áll
előttünk, mire minden olyan tökéletes lesz, mint ahogyan
mi szeretnénk.


A teljes interjút az Unreality.org honlapon olvashatjátok el.


Némi "plakát"


Kapcsolódó linkek:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)