Három évtizeddel a The Elder Scrolls: Arena megjelenése után visszatekintünk a hosszú útra, amit a széria bejárt.
A huszadik évfordulón visszatekintünk a sorozat kezdeteire, ami sikeresen kombinálta a szabadságot és a bombasztikus akciót.
Miért úgy kell elnevezni az embereket, ahogy? Hogyan lehet örökre a parkba zárni az embereket? Miért gondolták a marketingesek, hogy jó ötlet hányással promózni?
Minden más alkotásnál fontosabb a No One Lives Forever a Nightdive Studios számára.
Nemcsak hogy ismét elérhető, de már modern operációs rendszerekkel is kompatibilis az Alpha Protocol.
Meg persze egy rakás ötletes dolog, amit még nem láttunk a sorozat korábbi részeiben - ezért érdemes ma is pótolni a Chinatown Warst.
A nyolvanas évek végén még nem a komoly, realizmusra törekvő sportjátékok hódítottak, tömegével jöttek sportos minijáték gyűjtemények. California Games, Caveman Ugh-lympics, Decathlon - legfurcsábbakból válogattunk.
Olyan címek vannak az esélyesek között, mint a Resident Evil és a Tony Hawk's Pro Skater.
A pletykákkal ellentétben nem jelentették be egy új Command & Conquer fejlesztését, de például a Tiberian Twilight újra elérhetővé vált a Valve rendszerében.
A Nightdive srácai extra gondossággal alkották meg az újrakevert verziót, és helyreállítottak egy elveszettnek hitt helyszínt.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)