Hirdetés

Hunted: The Demon's Forge infók

|

Brian Fargo cége igazi bad-ass fantasy kalandot ígér a műfaj rajongóinak.

Hirdetés

Mindenki, aki szeretne egy napon Wasteland 2-vel játszani, drukkoljon ezerrel, hogy jól sikerüljön a Hunted: The Demon's Forge, ugyanis többek között e játék fogadtatásától is függ, hogy az inXile feltámasztja-e a Falloutok elődjének tekintett posztapokaliptikus szerepjátékot.



Persze nem ez az egyetlen ok, amiért örömmel fogadnánk, ha igényes alkotást tenne le az asztalra az Interplay alapítójának stúdiója. Középszerű címekkel Dunát lehetne ugyanis rekeszteni.
No de lássuk pontokba szedve, mit tartogat számunkra a Hunted: The Demon's Forge!
 - A játék során az ember harcos Kadic, valamint a tünde íjász Allora kettősét irányítjuk. Kalandjuk egy sötét, komor világot tár fel előttünk. Például jelen lesz a drogfogyasztás és a függőség kérdése egy sleg nevű folyadék képében. Az emberáldozat is mindennaposnak tekinthető.
 - Karaktergenerálás nem lesz, ám hőseink fejlődnek. Húsz különböző jellemvonás között oszthatunk el pontokat szintlépéskor, továbbá képességfa is lesz.
 - A kézben tartott fegyver és a páncél kinézete is változik, amikor új felszerelésre teszünk szert.
 - Mindkét szereplő aktívan használja majd a beépített fedezékrendszert.



 - Mindkét karakter jártas a távolsági és a közelharcban, valamint apróbb varázslatokkal egészítheti ki repertoárját. Allora például képes fagyasztani, valamint nyíllövéssel széttörni az ellenfél pajzsát. A saját pajzsunk is szétesik egy idő után, így azt időnként pótolnunk kell.
 - Fontos elemét képezik a játéknak az (állítólag) összetett fejtörők. Megoldásuk nem feltétlenül kötelező, de mindig jutalommal jár. Old School módban viszont kötelező túljutni rajtuk, igaz így a kb. tízórásra saccolt játékidő akár meg is duplázódhat.
 - Online (LAN is) kooperatív módban is végig lehet majd játszani a kampányt, az osztott képernyős megoldás talán bekerül a végleges játékba, talán nem. Egyes pontokon megcserélhetjük a karaktereket, ha már unjuk a banánt. Lesz még legalább egy online játékmód, amiről januárban rántják le a leplet.
 - DLC-ket is terveznek, bár ez utóbbiakat nagyban befolyásolja, miként alakulnak az eladások.
 - Még vizsgálják a 3D-s megjelenítés támogatásának lehetőségét.
 - Bizonytalan, hogy megelőzi-e egy demó kiadása a tavaszi premiert.

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)