Hirdetés

Journey - ilyen lehetett volna a világ egyik legjobb játéka

|

A Journey-t mindenki a fantasztikus látványvilágért, a lenyűgöző dallamokért és a felfedezés élményéért imádja, pedig a játék eredetileg egy teljesen eltérő koncepció szerint készült. Örülünk, hogy változtattak rajta.

Hirdetés

A hétvégi PlayStation Experience-en nem csak a keynote alatt bemutatott trailerek és gameplay videók várták az érdeklődőket, rengeteg panelbeszélgetésre is sor került. Az egyik ilyenen leplezték le, hogy készül egy új God of War játék.

A „Prototípustól a termékig" névre keresztelt előadásban a Sony Santa Monica fejlesztői meséltek a Journeyről és annak fejlődéséről. Nehéz elhinni, de korai szakaszában a Journey egy felülnézetes játék volt, amelyben a játékost egyetlen pont jelölte. A többiekkel egyetlen "hey" kiáltással kommunikálhattunk, a mesés dallamok helyett pedig mindössze a szél susogását lehetett hallani.

A játékot eredetileg 4 játékosra tervezték, azonban rá kellett jönniük, hogy az ember születésétől fogva gyarló, így a tesztelések során a játék teljesen más irányba ment el, mint azt a fejlesztők szerették volna. A játékosok csapatokat alkottak, és mivel a karakterek ütközhettek egymással, általában megpróbálták lelökni egymást a pályáról. Hiába akart valaki pusztán a felfedezés öröméért játszani, a többiek általában összefogtak ellene. Aztán nézzétek meg, mi lett belőle.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)