Hirdetés

King Arthur - Bővebben a kampányról 1.

|

A Necore Games hozzánk eljuttatott sajtóanyagából kiderül, hogy mihez is kezdhetünk majd a mesés Britannia térképén.

Hirdetés

Maga a térkép, az úgynevezett Campaign Map, ahol a történet vezérelte hadjárat zajlik 3D-s topográfiai térkép, ami a Heroes of Might & Magic és a Total War sorozat elemeit ötvözi. A még felfedezésre váró területet értelemszerűen köd borítja, ami csak akkor oszlik fel végre, ha hősünket a helyszínre zavarjuk. Kalandozásaik során héroszaink tapasztalatot szereznek, szintet lépnek, mágikus tárgyakra bukkannak és idővel egyre hatékonyabbá válnak. Tetteik függvényében válik Arthur király uralma jellemzően igazságossá, vagy diktatórikusnak mondható rezsimmé. Az egyik a keresztény elveket a másik a pogány hitvilág ideáit tükrözi. A hősök természetesen nem magányosan, hanem seregek élén parádéznak Britannia földjén, s ha ellenséges erőkre bukkannak, akkor azokat a mindenkori provincia jellegzetességeit hűen tükröző harcmezőn taníthatják meg kesztyűbe dudálni, természetesen valós időben.

king-arthur__3.jpg


Mindegyik provincia területén található néhány stratégiai jelentőségű pont, amiket uralmunk alá hajtva az egész tartományt Arthur birodalmához csatolhatjuk. A tartományok termelik a játék gazdaságának két alappillérét, az élelmet és az aranyat.
A stratégiai térképen körökre osztva tevékenykedhetünk, s minden kör egy-egy évszaknak felel meg. Az évszakok változása Britannia térképén is látható, ezen felül a játékmenetre is befolyással bírnak. A tavasz a kalandozásra, a nyár a hadviselésre, az ősz a termények betakarítására, a tél pedig a csendes kutatásra és fejlesztésre alkalmas, mivel seregeink nem tudnak mozogni a hóban. Az unalmassá váló pepecselést elkerülendő nem 20-30 tökugyanolyan várost kell menedzselnünk, helyettük erődöket, szám szerint ötöt birtokolhatunk, amelyek egyedi jellemzőkkel és fejlesztési lehetőségekkel bírnak. Az egyik ilyen maga Camelot, a többi még titok.

king-arthur__7.jpg


A globális értelemben vett technológiai fán idő és pénz függvényében haladhatunk előre mégpedig katonai, szociális és gazdasági ágon. Új egységek, törvények, épülettípusok illetve hősök és közönséges egységek számára is elérhető képességek kifejlesztésére költhetjük erőforrásainkat.
Végezetül pedig a lovagok küldetéseiről illik szót ejtenem, amelyek a stratégiai fontosságú, ergo elfoglalandó pontokhoz kapcsolódnak. A Kaland Játék Kockázat lapozgatós könyvekhez hasonló kalandokban vehetünk részt, amikben a hősök döntésre kényszerülnek. Néha pedig harcolni is kell. Ezek tükrében alakul és változik a történet szálainak kibontása is.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)