Kommunista póló ajándékba - Call of Duty őrülteknek

Kapcsolódó játékok: Call of Duty: Modern Warfare 2

mocsy 2011. november 08. 14:33

A mai nap vitathatatlanul a Modern Warfare 3-ról szól, de azért ez a póló sokaknál kiveri a biztosítékot.

A Call of Duty: Modern Warfare 2-ben a Zakhaev reptéri mészárlás a videójátékok történelmének egyik legnagyobb vitáját kiváltó jelenete volt, olyannyira felháborított bizonyos köröket, hogy Oroszországban meg sem jelenhetett addig a játék, míg ki nem vették belőle az a bizonyos civil mészárszéket (az megint más kérdés, hogy egyáltalán nem kellett részt vennünk a lövöldözésben, egyetlen lövés nélkül végig lehetett sétálni az adott pályaszakaszon).



Az alábbi pólót egyértelműen a Call of Duty: Modern Warfare 3 rajongóknak találták ki, bár gyanítom, hogy Magyarországon nem egy életbiztosítás ezzel felszállni a Fradi-Újpest rangadó szurkolóit szállító metrószerelvényre (de amúgy sem az).


A kommunista Kína vele intéz támadást a kapitalista Nyugat ellen

Még ha meg is ússzuk élve a kis kalandot, biztosak lehetünk benne, hogy az éjszakát valami nedves és büdös cellában tölthetjük tiltott önkényuralmi jelkép viseléséért.

Megéri?

 

    Pro:
  • kiváló egyjátékos kampány
  • kiváló grafika, fizika és hang
  • kooperatív mód
  • gazdag multiplayer...
    Kontra:
  • ...ami azért néhol fapados
  • nincs kihajolás a fedezékekből
93

Címkék: call of duty modern warfare 2, zakhaev, reptéri mészárlás, betiltott játék, terorrizmus, PC, Xbox 360, Playstation 3, Nintendo DS, FPS


Kommunista póló ajándékba - Call of Duty őrülteknek - Kommentek

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szerkesztőség és a szolgáltatás üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal! A moderálási elvekbe ütköző hozzászólásokat szerkesztőségünk bármikor törölheti.
Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | következő... |
yoda2000 (2011. november 17. 02:24)
Adama admirális (8/10)
Nem fogalomzavar, csak még mindig nem érted. Engem egy jelkép nem tud zavarni, engem a mögötte lévő ideológia az, ami taszít, és még mindig tartom magam ahhoz, hogy napjainkban a sarlókalapács vagy vörös csillag stb.. nem az kommunizmust hivatott dicsőíteni hanem egyszerűen egy divat irányzat lett belőle. Ezzel szemben a napjainkban hordott szélsőjobboldali jelképek egyenruhák, nem egy retro divat részei, hanem kőkeményen a nacionalista, fasiszta eszmék erősödését jelentik, ami szomorú és ijesztő.
Ne érts félre, semmilyen rokonszenvet nem érzek a kommunizmussal, illetve annak diktatórikus gyakorlatiasságával. De ma 2011-ben nem ez jelent veszélyt, ezt remélem te is érzed. Az áldozatokat én is sajnálom, a családomban mindkét terrornak voltak szenvedői... Belegondolva, szerintem a legtöbb család így van ezzel.

Abban igazad van, hogy elhibázott dolog volt a látszat jóllét, mert tényleg sok adósságot termelt, de azt se feledd (és még mindig nem a rendszert éltetem), hogy nem véletlenül lett '56 után Magyarország a "legvidámabb barakk". És nem véletlen az idősek mondják, hogy nem volt az olyan rossz.. hisz ők éltek benne. A fiatalok agyát súlyosan mossa jelenleg a másik véglet. Én ezt nap, mint nap látom. Szélsőbalosok meg szerintem nincsenek is ebbe az országba. Kivéve a volt technika tanáromat :D

Egy nem szorosan ideillő gondolat a szovjet terrorral kapcsolatban. Magyarországon, ahogyan a többi kommunista országban sem a szovjetek kegyetlenkedtek és tartották rettegésben a lakosságot. Sőt, még csak nem is Moszkva kérésére. Magyar emberek kínoztak magyar embereket, és azok, akik ezeket a dolgokat elkövették, nem sokkal korábban egy másik diktatúra égisze alatt követtek el hasonló borzalmakat honfitársaik ellen. Mikor megbukik egy rendszer akkor csak a felső, talán közép vezetőit vonják, felelősségre végzik ki vagy börtönözik be. A végrehajtókat nem. Ők lesznek a következő rendszer végrehajtói is. Ezen azért érdemes elgondolkozni. „Budapesten több feljelentés futott be a gestapóhoz, mint Európa nagyvárosaiban összesen” aztán 47 után csengőfrász. Kérlek mond, hogy ezt nem kell elmagyaráznom.
94
NOSTO (2011. november 15. 06:44)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 92. kommentre:
 
azért a forradalmat hoztam fel példának, mert ott se közömbösen viselkedtek.
"engem zavar a nyilas egyenruha is meg a nyilaskereszt is meg az Árpádsávos zászló is" aztán meg "És nem a jelkép zavar, hanem az, amit képvisel a viselője"
WTF?egy kicsi fogalomzavar van.
engem meg zavar maga a jelkép is.de nem is értem, hogy hogy nem lehetsz negatív véleménnyel egy ilyen jelképről...Elvégre tényleg csak elnyomás meg terror volt és több száz(biztos, h nem, h csak száz) áldozata volt, mind a saját véred.ez neked semmit se jelent?

a kommunizmus egyedül a párttagoknak, a párttitkárnak és kegyelteknek volt jó.azon kívül, hogy volt munka csak az elnyomás és a nyomor volt.erről csak azok mondanak jót, akik idősek (mert, hogy volt munka.az más kérdés, hogy kölcsönből élt mindenki olyan jól, aminek most isszuk meg a levét) vagy a szélső balosok.

nem a sarló, kalapács érdekel, hanem az, hogy mit jelentenek.a forradalom pedig a Szovjet elnyomás s terror ellen szólt.tudom, hogy utána szocialista rendszert akartak, de hát mint kiderült nem túl életképes a rendszer...
93
yoda2000 (2011. november 14. 11:59)
Adama admirális (8/10)
Osszaki jót szólt, egyetértek vele! Mellesleg az osztrák címerbe is szerepel a sarló és a kalapács...
NOSTO, engem zavar a nyilas egyenruha is meg a nyilaskereszt is meg az Árpádsávos zászló is! De erre mindenki azt mondja, hogy hazafiak.. a nagy lóf***t! Ostoba szélsőséges nyilas fasiszta mind! És nem a jelkép zavar, hanem az, amit képvisel a viselője. A hírben tárgyalt pólót nem kommunisták fogják hordani hanem cod kockák. Remélem ez érthető. Az 56-os forradalom pedig, és most nem leszek népszerű, nem a kommunizmus ellen szólt, csak a módszerei ellen és ilyen módon célt is ért. És nehogy azt hidd, hogy a 89-ben ez miatt mentek ki az oroszok És megnyugodhatsz, nem minden ember szenvedett ez idő alatt, nagyon sokan kiszolgálták a rendszert. Ezt is meg a korábbit is.
92
NOSTO (2011. november 12. 17:17)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 89. kommentre:
 
hát ha Ő le is állna ezzel, nem hiszem, hogy mások le fognak állni.de ez egyáltalán nem mindent elpusztító gyűlölet.elég csak a forradalomra gondolni.gondolom, most örülsz, hogy ők nem a közömbösséget választották...
de amúgy is, hogy lehet ilyen dolgokat közömbösen nézni?ez az egész országot, sőt minden egyes embert sért, akinek az országában volt kommunizmus.az téged nem zavar, hogy azoknak a jelképét lehet hordani, akik a népedet mészárolták?
91
osszaki (2011. november 12. 01:14)
Inaktív)
Lol, hihetetlen komolyan mondom. Míg ennyire a múltba éltek, ne sokat várjatok a jövőtől. Nem azt mondom ezzel, hogy el kell mindent felejteni, de h már 1 pólón kiakadtok az kész. Rajta van 2 munkaeszköz aztán csá. Heinekenen is vörös csillag van, még is issza mindenki.
90
yoda2000 (2011. november 11. 16:00)
Adama admirális (8/10)
De látom te egy hiperkúltúrált szuperművelt "tisztánlátó" vagy. A szavaid nem szólnak másról csak gyűlölködésről. Te tényleg komolyan gondolod, hogy a méla tudatlan közömbösség rosszabb, mint a mindent elpusztítani akaró kölcsönös gyűlölet?!
A kérdés költői volt, nem kell felelned....
89
E-100 (2011. november 11. 01:00)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 86. kommentre:
 
Csak a történelem könyvek ma nem arról szólnak hogy tudást adjanak, hanem arról hogy méghülyébb legyen a társadalom, akár tetszik, akár nem,Nincs meg az a szellemi és kulturális rálátás az emberekben és nem elég jól informáltak, hogy milyen folyamatok zajlanak a világban ezek nélkül sose fogják megérteni amíg egy zsido szellemű világban nőnek fel.
88
NOSTO (2011. november 09. 20:07)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 86. kommentre:
 
igen, a történelemnek alapvetően ez lenne a célja.de sajnos nem ez megy.a könyvekben nem ezt látom.a legértelmesebb könyv ebben a témában az volt, ahol nagyjából pártatlanul mutatta be a II. Vh-t.A holokausztot az összes megemlíti például, de más háborús bűnöket nem említenek.Ha nyíltan nem is mondják ki, az apró utalások, szemelvények és korabeli beszámolók azt a benyomást keltik, hogy volt egy bűnös ország, akik csak szenvedést hoztak és hogy a Felszabadítók(, mint a mieink is) hősök voltak, nekik köszönhetünk mindent.Ezenkívül a közélet is eléggé egyoldalú ebben a témában.Elég megnézni egy dokumentum filmet a discovery-n vagy csak egy sima filmet a moziban.10 háborús filmbőll 9-ben a n.á.c.i.k a rosszak.

HA tehát nem is uszítanak a könyvek, akkor is az átlag emberben egy igen erős ellenszenv alakul ki a németek/N.á.c.i.k(fene az auto-korrektort)/Hitler ellen.nem azt mondom, hogy bűntelenek voltak (mert ugye egyik ország sem az háborúban), de igen rossz színben tüntetik fel a N.á.c.i Németországot.
87
yoda2000 (2011. november 09. 17:51)
Adama admirális (8/10)
...válasz NOSTO 84. kommentre:
 
Az sincs benne a történelemkönyvekbe, hogy pl. Sztálingrádnál esetenként orosz katonák adtak enni a német katonáknak tűzszünetekbe, mert szerencsétlenek csonttá bőrré aszalódtak a hidegtől meg az éhségtől. Vagy, hogy német emberek bujtattak amerikai pilótákat, vagy az amikor a Magyar hadsereg titokban segítette az ukrán partizánokat akik az oroszok és a németek ellen is harcoltak, vagy hogy a német katonák előszeretettel osztogatták a csoki adagjukat a gyerekeknek mindenhol. A háború nem fekete és fehér, ezt jól jegyezd meg. A töri könyveknek meg nem az a célja, hogy uszítson és gyűlöletet keltsen hanem, hogy okítson.

Amúgy az például benne van, hogy az oroszok 10ezer lengyel tisztet végeztek ki aztán ráfogták a németekre…
86
NOSTO (2011. november 09. 17:36)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 83. kommentre:
 
én is ezt gondolom a liberális eszmérőlén azt gondolom, hogy a nemzet az első, a magyar(és igen lehet a magyar c.i.g.á.n.y is, ha úgy viselkedik, vagy gyekujem, de sajnos az utóbbira nem látok pozitív példát, az előbbire sokat, de nem elget), utána jöhet a többi, de nem előtte.

de ha pártatlanul akarsz véleményt alkotni, akkor a közelmúlt eseményeit önállóan, kutatással ismerd meg, mert amit tanítanak, az biztos, h nem hiteles.
85
NOSTO (2011. november 09. 17:29)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz OKalman2 76. kommentre:
 
mégis hány történelemkönyvben látod azt, hogy nem volt holokauszt?hogy a gázkamrákat megcáfolták, hogy az adatok alapján, amikről a "túlélők" beszámoltak, 20 évig kellett volna égetni a holttesteket egyfolytában?a könyvekben a nyugati/gyekujem verzió megy.

nem azt mondom, hogy bűntelen volt német oldalon, de ezt erősen eltúlozzák egyesek.de pl. az, hogy az komcsik sokkal rosszabb állapotban tartották a foglyokat, mint a katonak, az nem fontos vagy, hogy a komcsik német lőszerrel végeztek ki foglyokat.
84
yoda2000 (2011. november 09. 17:21)
Adama admirális (8/10)
...válasz NOSTO 82. kommentre:
 
Vártam az ilyen vádakat igen Tényleg tűnhetek annak, de határozottan NEM vagyok liberális. Én tényleg semlegességre törekszem, és próbálom tisztán, elvek befolyása nélkül szemlélni a világot. Ha liberális lennék nem így tennék. Csak mert nem vagyok a karlengető ideológiák szimpatizánsa nem kell egyből a másik táborba dobni, főleg úgy nem, hogy a liberalizmus is egy (szerintem) káros véglet. A negatív és pozitív diszkrimikatonaó egymást erősítő és alapvetően romboló hatására gondolok itt.
Szóval nem, nem vagyok liberális.. de azt elárulhatom, hogy rühellem a szélsőségeket
83
NOSTO (2011. november 09. 17:12)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 81. kommentre:
 
nos te prédikálsz itt az igazságról, meg a semlegességről, ehhez képest elég liberális nézeteket vallasz.
82
yoda2000 (2011. november 09. 16:57)
Adama admirális (8/10)
Meddő vita tudom, de kezdek ingerült lenni (de én maradnék a szép beszédnél, ha lehet ^^).
Először is, kinek van igaza? Mi az igazság? Honnan tudod, hogy amit te vélsz igaznak az úgy is van? Van egy ilyen okosság: Az igazság 3 élű fegyver, az egyik fél igaza, a másik fél igaza és az igazság. Próbáld az utóbbit keresni.
Ja és míg ilyeneket írhatsz a kommentekhez, ne beszélj nekem cenzúráról
Másodszor: mi az, hogy "Milyen jobboldal?"? Tudod, a politika úgy működik, hogy vannak különböző elgondolások arra vonatkozóan hogyan lehetne jobbítani szépíteni adott nemzet országát. Ezeket az elgondolásokat bekategorizálták, így lett jobb és bal oldal (pontosan nem tudom hogy jött az ötlet de ez van, ha valaki erről többet tud mondj el :D). Egészen a középértéktől haladhatunk a szélső értékekig. A kommunista eszméket hívják szélsőbalnak, a fasiszta vagy nemzeti szocialista eszméket pedig szélsőjobbnak. Itt most nem neveznék meg példákat egyikre se kishazánkba, mindenki tudja miről van szó. És ha már a te nézeteid erősen jobboldaliak (mert bizony azok), legalább vállalnád fel! Fontos megjegyezni, hogy ne keverd össze ezeket a dolgokat a patriotizmussal. NAAAGY különbség van a kettő között.
Németekről meg annyit, hogy az agymosás alatt gyanítom a holokausztot vagy hogy neked tessen, holokamut érted (ha nem így van javíts ki), de nem erre gondoltam. A németek lángba borították a fél világot... kétszer! Nem kell ahhoz háborús bűn, hogy elszégyelljék magukat és rájöjjenek, másképp kell csinálni a dolgokat, és ezt becsülöm bennük.
81
E-100 (2011. november 09. 16:17)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz E-100 70. kommentre:
 
Főleg úgy kapjuk meg hogy utána olvasunk, és amikor valaki leírja az igazat akkor nem cenzúrázzuk mert az politikailag nem korrekt.
80
E-100 (2011. november 09. 16:11)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz yoda2000 72. kommentre:
 
Milyen jobboldal? Hol? Van olyan? Ezt eddig nem is tudtam, a németek miből okulnak? Az agymosásból? Abból hülyülni lehet csak.
79
E-100 (2011. november 09. 16:09)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz OKalman2 76. kommentre:
 
A nénikéd elvtárs!

Én is úgylátom, elég sok szarházi komcsi szabadult be ide, sajnos az ország még mindig eltartja az ilyeneket, pedig a lámpavasnak kellene.
Milyen 120 millió? Az a 120 millió amit az áldott hébereid kicsinálta a kommunista terror alatt. Jahogy 33 évesen még nem tűnt fel hogy a világháború után a héberek a létező összes történelemkönyvet a szájuk íze szerint írták meg, igen ez nekem kurvära passzol a nézeteimhez.
78
E-100 (2011. november 09. 16:03)
Dr. Gregory House (9/10)
...válasz gebali1991 71. kommentre:
 
Neked meg ott van a lenin meg sztálin kép, arra verheted.
Hála az égnek az orosz vezetésnek van annyi esze hogy nem hozza vissza a kultúra romboló eszmét, orosz(!) mert amikor az az eszme létrejött ott a fő fők nem oroszok voltak.
77
OKalman2 (2011. november 09. 14:49)
Kirk kapitány (6/10)
Te jó isten úgy látom kezd ez a hír hígagyú barmok (KadyBoy, LotsovPhun, E-100, NOSTO) flame találkozója lenni akik a "Ki tud nagyobb baromságot mondani egy olyan időszakról amikor nem is élt?" verseny résztvevői. E-100 elvtárs hamisított történelemkönyves felvetéséről meg csak az a véleményem, hogy most ugyanaz folyik csak fordított előjellel, de ez valószínüleg őt nem zavarja mert egybe esik a nézeteivel. Amúgy a póló szerintem engem nem érdekel, de a kishölgy aki benne van nagyon is. NOSTO, neked pedig felteszek egy idevágó kérdést: "Milyen 120 millió?"
76
KadyBoy (2011. november 09. 14:29)
Inaktív)
Úristen.. ez no comment bezzeg most senki sem ajvékol a kommunistákról mint anno azokról akiknek még a neve is tiltva van...
75
Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | következő... |

Call of Duty: Modern Warfare 2

Fejlesztő: Infinity Ward

Kiadó: Activision

Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3, Nintendo DS | Stílus: FPS

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

Call of Duty: Modern Warfare 2 Cliffhanger Demo Gameplay
Nyolc hónap után jött ki a Call of Duty: Modern Warfare 2 single player demója, lássunk belőle most egy kis játékmenetet! http://frontvonal.web4.hu

Videó lejátszása

A MEGÚJULT MACWORLD

Call of Duty Modern Warfare 2

11.690 Ft

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 TESZTEK, ELŐZETESEK

AKTUÁLIS!

Jó éjt! 2012. 05. 25.

2012. május 25. 23:52

Pünkösdnek köszönhetően három napot tölthetünk pihenéssel. Használjátok ki!

AKTUÁLIS LAPSZÁMUNK

Gamestar magazin 2012. májusi címlap
Keresd az újságárusoknál!

FANSITE AJÁNLÓ



KIEMELT PARTNEREINK

CÉGMÁTRIX

CégMátrix szolgáltatás- és termékkereső portál
Itt megtalálja a keresett terméket, márkát, szolgáltatást, céget - cégadatokkal: név, cím, telefon, fax, web, nyitva tartás. WAP-on is!

Erdélyben: Erdélyi Cégmátrix