Hirdetés

League of Legends - 3.10 frissítés érkezett

|

Megérkezett a 3.10-es frissítés a League of Legends-hez, ami nem kevés balance változást hozott.

Hirdetés

A sok apró változtatás és bugfix mellett jó pár egyensúlybéli korrigáció érkezett a 3.10-es League of Legends patch-hez. Elise Spiderlingjei gyengébbek lettek, mert túl tankosak voltak, de a magyarázat szerint járhatott volna „rosszabbul” is a karakter, mivel eredetileg a képességei sebzésén gyengíteni akartak.

Master Yi átesett egy kisebb ráncfelvarráson: új modellt, hangokat és képesség effekteket és értékeket is kapott. A Double Strike passzívval minden negyedik ütésünk egy duplaütés, az Alpha Strike-kal a legközelebbi 4 ellenfélbe csapunk bele, a Meditate-tel rövid idő alatt annál több HP-t töltünk vissza, minél kevesebb van, használata közben pedig egy kevéske védelmet is garantál. A Wuju Style passzív része +% sebzést ad, de csak amíg cooldownon van a képesség. Aktiválva a Wuju Style tiszta sebzést visz be, a Highlander ulti pedig +mozgási és támadási sebességet ad, miközben Yi immunis lesz a mozgáskorlátozó képességek hatásaira és minden ölés után egy kicsivel tovább marad aktív a Highlander.

Ryze varázslatainak hatótáván csökkentettek, viszont kompenzációként a Desperate Power speed buffján erősítettek.

Tresh alap HP és Armor értékeit csökkentették, hogy egy kicsit veszélyesebb legyen számára a lane trade.

Twisted Fate Loaded Dice-ja már nem ad plusz goldot, illetve ad, de csak ölésenként 1-től 6-ot. A Pick a Card-nál ezentúl 8 másodpercünk van lockolni és további 4 eldobni a kártyát, ahelyett, hogy összesen 10 másodpercnyi időnk lenne.

Tárgyakkal is büszkélkedhetünk: betettek a játékba egy mid-level Magic Resistance cuccot, a Spectre's Cowl-t, ami a Spirit Visage és a Banshee's Veil egyik hozzávalója is.

A Runic Bulwark-ot kiszedték a játékból, mostantól az Aegis of the Legion-nel lehet kivenni a Locket of the Iron Solari-t.

Az Ancient Golem és Lizard Elder illetve Young Lizard-ok kevesebb XP-t adnak, ami azt eredményezi, hogy a jungler kénytelen lesz az egész tábort kiírtani a LVL 2 eléréséhez, nem csak a buffadó mobot.

Baron mind fizikai, mind mágikus sebzésből kevesebbet fogad el attól, akin éppen a Voracious Corrosion debuff van (vagyis aki éppen tankolja). Erre a Baron szólózás miatt volt szükség, mivel egyes karaktereknek ez túl könnyű volt.

A tornyokat nehezebb leütni a játék nagyon korai szakaszában, mivel eléggé elterjedt volt azok kitankolása. Teljesen viszont nem veszik el a lehetőség, hogy a játék elején tornyot romboljunk, de egy fokkal nehezebb lesz ezentúl.

A Twisted Treeline és Crystal Star pályákon a Needlessly Large Rod és Deathfire Grasp eltávolításra került, helyettük inkább mid-level AP tárgyak kerültek be, mint a Liandry's Torment, Seeker's Armguard és a Moonflair Spellblade. A Blackfire Torch megkapta a Deathfire Grasp aktív képességét.

Végezetül a játék lobbijába kerülés kicsit optimalizálva lett, mert mostantól azok, akik többszörösen nem nyomnak az "Accept" gombra, átmenetileg nem tudnak majd újra játékra jelentkezni, így a rendes játékosok gyorsabban és gyakrabban találhatnak játékot.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)