Hirdetés

League of Legends - saját hálózaton fog futni

|

A Leauge of Legends egyik legnagyobb problémája a lag, amivel a Riot önerőből nem tud semmit kezdeni. Ugyanakkor az internetszolgáltatók bevonásával már dolgoznak egy megoldáson.

Hirdetés

Valójában nem csak a League of Legends, hanem összességében az online játékok problémája ez, és ma már nem oldható meg annyival, hogy átmegyünk a szomszéd szobába szólni a tesónak, hogy állítsa le a letöltést vagy a pornót, legyen szíves.

A Riot Games ezen is szeretne javítani, de ehhez szüksége van az internetszolgáltatók segítségére. A problémát a fejlesztők elmondása szerint az okozza, hogy az ISP-k elsősorban nagyméretű adatok másodpercek vagy percek alatti továbbítására fókuszálnak, ami a YouTube és Netflix számára hasznos, viszont az online játékokban apró adatcsomagokat kell továbbítani a másodperc törtrésze alatt. Emellett a kapcsolódás során lehet, hogy a jel az ország több pontján vándorol át, és nem közvetlenül oda megy, ahova mennie kell. A Riot célja, hogy a szolgáltatók segítségével saját hálózatot hozzon létre, melyben minden adatforgalom közvetlenül a League of Legends szerverei és a kliensek között zajlik le. Először márciusban, az Egyesült Államokban és Kanadában vezetik ezt be, aztán lehet, hogy a világ több pontjára is kiterjesztik, de Európában lényegesen több ISP-vel kell megállapodni. Kíváncsian várjuk, hogyan működik majd, és működik-e egyáltalán.

Tegnap a Riot bejelentette, hogy megjutalmazza a becsületes játékosokat. Egyre jobban kedveljük őket.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)