Hirdetés

Mad Max - ez a Mad Max nem az a Mad Max

|

Az E3 2013-on - sok más mellett - az is kiderült, hogy az Avalanche Studios Mad Maxe nem az a játék, amiről közel négy éve suttog a játékvilág.

Hirdetés

Arról már hosszú ideje folynak a találgatások, hogy a messzi Svédországban készülget egy Mad Max játék, de a legújabb hírek szerint az E3 2013-on beharangozott játék egy egészen más projekt. 

Zavaros a történet, de igyekszem elmesélni. Szóval Cory Barlog (nem összekeverendő a Gyűrűk Ura tüzes ostorgyíkjával), a God of War 2 producere 2008-ban otthagyta a Sony Santa Monicát, hogy a Mad Max filmek apjával, George Millerrel dolgozzon együtt egy játékadaptáción. Abban az évben még biztató blogbejegyzések árulkodtak arról, hogy minden rendben halad, és hogy a játék "nagyon badass lesz" - viszont ezután két teljes év csend következett.

2010-ben Barlog átment a svéd Avalanche Studios-hoz, és azt rebesgették, hogy vitte magával a Mad Max projektet is. A múlt heti E3 fényében erre komoly pénzeket is mertünk volna rakni. Közben egy Mad Max film, a Fury Road is készült, viszont a játékról nem hallottunk semmit.

Barlog 2012 januárjában elfogadta a Crystal Dynamics ajánlatát és otthagyta az Avalanche-ot, egész múlt hétig a Mad Max játék még egy pletyka erejéig sem került megemlítésre. Viszont az E3 2013-on végre összeállt a kép. Legalábbis azt hittük. Tévedtünk. Ez a Mad Max nem az a Mad Max.

„Nem tudom, hogy Barlog min dolgozott mielőtt hozzánk került volna, de amikor itt volt velünk, akkor nem egy Mad Max játékon, az biztos” - mondta Christofer Sundberg, az Avalanche Studios ügyvezetője. 

Sundberg azt nyilatkozta, hogy "évek óta" dolgoznak már a most bemutatott Mad Maxen, ami azt jelenti, hogy azokban az években Barlognak is ott kellett lennie. Felmerül akkor a kérdés: mi történt az ő Mad Max játékával?

Eközben Ausztrália egy emberként háborodott fel, hogy az Avalanche Studios egy amerikai színészt keres a kultikus Mad Max karakter megformálására. Egy petíciót (ami mostanában nem szokatlan) is indítottak, hogy egy autentikus ausztrál színész formálja meg azt a karaktert, ami az ország filmművészetének egyik alapkövét tette le. Én jobban aggódnék amiatt, hogy egy négyzetkilométeren 230 különböző állat van, ami egy harapással/marással/csípéssel elfolyósítja a belsőszerveimet, de lelkük rajta.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)