Hirdetés

Metal Gear Solid: Shadow Moses - a klasszikus MGS Unreal Engine 4-gyel tálalva

|

A klasszikus és megismételhetetlen első epizód egy rajongótól kap felújítást. Emberünk megmutatja, hogy mire képes az Unreal Engine 4 eszköztárával.

Hirdetés

Van a mi drága iRamGamer nevű rajongónk, aki annyira szereti az eredeti Metal Gear Solid részt, hogy nem bír betelni vele. Hova tovább úgy döntött, hogy modernizálná az Unreal Engine 4 hathatós segítségével. Hogy hol tart a projekt, azt a lenti képeken láthatjátok.

A Metal Gear Solid felújítás kódneve Shadow Moses. A készítő ténylegesen át akarja ültetni az egész játékot az új motorra, aminek a sikere csak azért kérdéses, mert az eredeti játék kiadója nem biztos, hogy tétlenül fogja nézni ezt a projektet. Mindenesetre még nem érkezett felszólítás, vagy bármiféle figyelmeztetés a Konami embereitől, így iRamGame nyugodtan folytatja a munkát.

Hogy mikor lesz kész (ha valaha elkészül), azt egyelőre nem tudni, de reménykedjünk, hogy nem egy per lesz a Shadow Moses vége.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)