Hirdetés

Oculus Rift - kevés neki a PS4 és az Xbox One

|

A csodaszemüvegen dolgozó csapat alapítója, Palmer Luckey szerint az új konzolok túl korlátoltak az Oculus Rifthez.

Hirdetés

A TechRadarnak adott interjújában Luckey elmondta, hogy az Oculus Rift Xbox One és PlayStation 4 támogatása azért nem került a megoldandó feladatok listájának tetejére, mert azok nem tartanak lépést a fejlődéssel. „A konzolok számunkra túlságosan korlátoltak.” - jelentette ki.

„A lehető legjobb virtuális valóság eszközt próbáljuk megalkotni, amit évről-évre fogunk fejlesztgetni, és amikor nagy változásokat hozunk, azt szeretnénk bemutatni a közönségnek is. A gond a konzolokkal, hogy hardver tekintetében zártak. Nézzetek rá azokra a PC-kre, amelyek 8 éve működnek. Annyi nagy ugrás volt már azóta. Most nézzétek meg a ma VR eszközét. Azt hiszem a fejlődés, amit a következő négy-öt évben látni fogunk, hatalmas lesz.”

A fejlesztőknek nem csak mondvacsinált gondjaik vannak a következő generáció titánjaival, hanem valós problémákkal küzdenek. A legalapvetőbb, hogy se az Xbox One, se a PlayStation 4 nem képes 60FPS-el 3D-s képet megjeleníteni. Már most vannak játékok, amikről tudni, hogy csak 720p-s felbontásban fognak futni, alighogy elérve a 60FPS-t 2D-ben. „Biztos vagyok benne, hogy 5 év múlva az élmény és a virtuális technológia olyan szintet ér majd el PC-n, amivel messze lehagyják majd a konzolokat.” – mondja Luckey.

Ti mit gondoltok, hiányozni fog a konzolok mellé az Oculus Rift?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)