Hirdetés

Operation Flashpoint: Dragon Rising - a 2013/05-ös GameStar teljes játéka

|

A májusi GameStar mellé a nagysikerű taktikai lövölde, az Operation Flashpoint folytatása jár ajándékba, le ne maradjatok róla!

Hirdetés

Múlt havi Deus Ex: Human Revolution teljes játékunk után ismét egy remekművet sikerült megszereznünk, melynek ezúttal a taktikai lövöldék szerelmesei örülhetnek, de Call of Duty rajongók is bátran kipróbálhatják. Íme a 2013/05-ös GameStar teljes játéka, az Operation Flashpoint: Dragon Rising.

Bohém, vagy mesteri?

A Dragon Rising-ot nem mindenki tekinti az Operation Flashpoint (néhol OFP: Cold War Crisis) egyenesági örökösének, ennek igen egyszerű oka van: az első részt készítő cseh Bohemia Interactive és az akkor még "csak" kiadói munkálatokat végző angol Codemasters olyan jogi vitába keveredett, aminek szakítás lett a vége. Az Operation Flashpoint jogok maradtak a Codemasters-nél, ők pedig külsősök megbízása helyett maguk fejlesztették a második részt (a Bohemia szintén lázas munkába kezdett, ennek lett a gyümölcse az ArmA: Armed Assault. Kinek ismerős?)

Previously on Skira Island

A játék története a Skira-szigeten játszódik, melyet a valóságban is megtalálható alaszkai Kiska-szigetről mintáztak a készítők. A fiktív sziget több száz éves történetét az alábbi videóból megismerhetitek, a lényeg, hogy a játékban az Egyesült Államok katonájaként kell szembeszállnunk Kína fegyvereseivel, hogy megszerezzük a sziget feletti uralmat, és ezzel együtt az ott található olajat is. Valljuk be, a sztori nem túl eredeti, de a játéknak nem is ebben rejlik az igazi ereje.

Szimulátor szimuláns

Miután az Operation Flashpoint első része mesterien keverte a taktikai és szimulátor elemeket, sokan kíváncsian várták, vajon sikerül-e a Codemasters-nek megismételnie a Bohemia bravúrját. Igen, sikerült, a Dragon Rising-ban ismét nagy hangsúlyt kap a valósághűség, melyben többek között olyan elemek játszanak közre, mint az egyedi sérülés-gyógyítás rendszer, a csapatalapú taktika, a járművek irányítása és a fegyverek kezelése. Ezen felül a készítők remekül csepegtetik az arcade részeket is, így egyedi, színes élményben lehet részünk. Ha mindez nem lenne elég, a játékról még több érdekességet olvashattok minden részletre kiterjedő Operation Flashpoint: Dragon Rising tesztünkben.

Ez mind szép és jó, de szép és jó is?

A Dragon Rising nem éppen mai darab, de ennek ellenére remekül néz ki, sok friss alkotás tanulhatna tőle. Ezt a Codemasters saját fejlesztésű Ego Game Technology Engine-je (röviden EGO) teszi lehetővé, aminek módosított változatai a Dirt 3-at (EGO v2.0) és a GRID 2-t (EGO v3.0) is hajtják. Ennek köszönhetően keresztül-kasul bejárhatjuk a 35 km (!) hosszúságú szigetet, amin a csapattársakon, ellenfeleken, járműveken, és épületeken kívül a dús növényzetet is megcsodálhatjuk. Kell ennél több?

Szerinted készen állsz?

Az Operation Flashpoint: Dragon Rising gépigénye rendkívül barátságos, a játék elindításához nincs is másra szükségünk, mint Windows XP-re, 2,4GHz-es kétmagos procira, 1GB RAM-ra, valamint egy Nvidia 7600GT vagy ATI X1800XL videokártyára, 256MB memóriával. Azoknak sem kell aggódniuk viszont, akiknek Win7/8 lenne a gépükön, a Dragon Rising vígan elfut ezeken az operációs rendszereken is.

Ennyit a májusi teljes játékról, tartsatok velünk a következő hónapban is, higgyétek el megéri.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)