Hirdetés

Perimeter 2: New Earth

|

Folytatódik az orosz K-D Lab roppant eredeti, ám sajnálatos módon programhibáktól hemzsegő stratégiája.

Hirdetés

A voxeles technológiának köszönhető terraformálás, a kötélidegeket igénylő energiagazdálkodás mind-mind visszatér a Perimeter második epizódjában. Láthatóan szépült egy kicsit a megjelenítés, ám azt már most le kell szögeznem, hogy csak és kizárólag hardcore stratégáknak ajánlott. Az olyanok, akik a StarCraft vagy a C & C "komplexitását" is kimerítőnek tartják, inkább messzire kerüljék el az orosz srácok alkotását.
Az előd azzal ért véget, hogy az emberiség elhagyta szülőhelyét, s egy új világra indult. A folytatás ezen a ponton veszi fel a történet fonalát, s a békés letelepülés helyett a kicsinyes emberi acsarkodásból kirobbanó n+1. háborút meséli el.

 


A képek csalókák lehetnek, ugyanis egyesek karácsonyfa égő-szimulátornak nézhetik. A biztonság kedvéért tekintsétek meg a mellékelt videót is.

 

 


Amennyiben további részletek érdekelnének, fáradjatok a hivatalos oldalra, ahol orosz nyelvtudás birtokában tájékozódhattok.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)