Hirdetés

Dobd le a nadrágod, megmondom gamer vagy-e

|

A Sony marketingesei egy péniszviccel adnák el a PlayStation Vita kézikonzolt. A piacot könnyen ki lehet találni.

Hirdetés

Akik hozzám hasonlóan szeretnék, hogy valaha is komolyan vegyék a videojáték-kultúrát azok is, akik nem gamerek, feltehetően a fejüket fogják ezt a PlayStation Vita reklámot látva. Nem akarom tudni, mit gondolhat a vásárlóiról az a cég, ahol egy péniszviccet találtak legalkalmasabbnak arra, hogy egy nem túl olcsó kütyü megvásárlására biztassanak.

A közelmúlt legelmésebb reklámja arra épül, hogy iskolásfiúk éppen úszóedzés előtt öltöznek át, mikor az egyik srác törölközőjét ledobva egyik társa meglátja a konzolt. Ekkor elképedt arccal felkiált: "Ő már felnőtt!", amit egy női narrátor mondata követ, miszerint a Vita "Azoknak, akik már nem általános iskolások" szól.

Ezután pedig két társa kíséri figyelemmel, amint a srác - most már tudjuk - konzolját babrálja, úgy csípőmagasságban. Erre pedig a következő elmés sorokkal reagálnak: "Az övé teljesen más, mint az enyém!", vagy "Elképesztő, más a színe!"

Minden rosszallásom ellenére meg kell jegyezzem, a látványtól sokkolt fiú arca tényleg vicces, de részemről itt ér véget a reklám értékeinek listája. Arról nem is szólva, hogy egy ilyen infantilis poénnal üzenik azt, hogy érett felnőtteknek való a konzol, vagy csak én nem vagyok elég érett még ehhez...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)