Hirdetés

PlayStation VR - ami nem fut 60 fps-sel, az nem játszik

|

Míg hagyományos játékokat 30 fps mellett is élvezhetünk, a VR-ral más a helyzet. A Sony gondoskodik arról, hogy senkit ne érjen csalódás, még ha ez azzal is jár, hogy néhány játékot vissza kell utasítani.

Hirdetés

Sokszor megy a 30 fps kontra 60 fps vita, és kevés játék képes utóbbit hozni PlayStation 4-en vagy Xbox One-on, akármilyen felbontással is fut. Az élvezeti értéket ez általában nem befolyásolja nagyon.

A VR viszont kicsit másképp működik. A virtuális valóság eszközök érzékelik a fejmozgást, és a forgásnak mindenképp folyamatosnak kell lennie. Az általános vélekedés az, hogy minimum 90 fps a legoptimálisabb, de a Sony egyik vezető fejlesztőmérnöke, Chris Norden szerint 60 az alsó határ. "Ha egy olyan játékot küld be valaki jóváhagyásra, ami 55 vagy 51 fps-re zuhan, valószínűleg elutasítjuk." - mondta. "Nem könnyű a feladat, nem fogok hazudni. 60 fps alatt viszont nem fogunk semmit elfogadni."

Ennek kapcsán felmerül a kérdés, hogy milyen játékokat fogunk kapni PlayStation VR-ra, és mit kell beáldozni azért, hogy minden körülmények között meglegyen a hatvanas framerate. Ez leghamarabb ősszel derülhet ki, aztán meglátjuk, mit hoz a jövő.

Címkék: #vr #sony
Platformok: PlayStation 4
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)