Hirdetés

Quantic Dream: nem félünk a megosztástól

|

David Cage, a Heavy Raint és az év végén érkező Beyond: Two Souls-t is jegyző Quantic Dream vezérigazgatója szerint a PlayStation 4 Share gombja semmilyen gondot nem okoz majd.

Hirdetés

Miért is okozna? - merül fel a kérdés. Nos, aki játszott a Heavy Rainnel, az tudja, hogy a történet számos csavarral volt megfűszerezve, melyek idő előtti megismerése jelentősen visszavett a későbbi játékélményből.

A PlayStation 4 kontrollerén található Share gomb és az ezzel aktiválható funkció lehetővé teszi a játékosoknak, hogy hosszabb-rövidebb részleteket tegyenek közzé egyes játékokból, feltéve hogy ezt a fejlesztők nem tiltották le. Erre ugyanis lehetőség lesz. Az SCE Worldwide Studios főnöke, Shuhei Yoshida elárulta, hogy bizonyos jeleneteknél kikapcsolható lesz a funkció, így elkerülhető, hogy egy-egy ütős bossfight még azelőtt felkerüljön a PlayStation Network videótárába, hogy a játékosok zöme eljutna odáig.

David Cage viszont nem bánja, ha jövőbeli játékaik jelenetei anélkül is láthatóak lesznek, hogy a feltöltött videó nézői megvásárolták volna az alkotást. Szerinte ha valaki megvásárol egy játékot, abban szabadon lelheti örömét úgy, ahogy ő szeretné. Ugyanakkor azt javasolja, hogy az élmény egyedi maradjon, először mindenki maga tegyen vele egy próbát, hiszen így amikor megbeszéli a látottakat másokkal, a saját módján dolgozza fel az eseményeket, a saját véleményével tud hozzájárulni a diskurzushoz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)