Star Wars: The Old Republic - múlik az erő?

Kapcsolódó játékok: Star Wars: The Old Republic

Gyu 2012. január 26. 13:31

A jó indulás után nehéz időszak jön - a játékosokat meg kell tartani, újakat kell szerezni. Elég lesz hozzá az Erő? Vitaindító cikkünk következik.

Tény: a sztori magával ragadó, felülmúlja a filmek történeteit. Tény, a környezet gondosan kidolgozott, rengeteg az adat, érdekesség, jópofaság. Tény - sokan elértek 50-es szintig és unatkozni kezdtek...

Amit ennek kapcsán nem értek, hogy előre több millió játékos szólt - lesz elég end-game content tessék mondani? Ugyanis a világ egyik legismertebb mmorpg-je, a World of Warcraft, amely szintén a havidíjas modellt követi, ezzel tud a felszínen maradni. Olyan szintű PvP és PvE lehetőségeket kínál, amelyek mind instance-okban, mind a külső, nem isntance-olt világban épp elég elfoglaltságot adnak a kedves játékosnak. Mondhatnók könnyű nekik, ennyi év alatt - volt idejük endgame contantet fejleszteni. Azonban a Bioware tudta, millióan elmondtuk nekik, szóltunk, kiabáltunk hogy egyszer a játékosok legmagasabb szintűek lesznek, egyszer elfogynak a sztori questek - erre kellett volna igazán felkészülni, ugyanis a sztori lehet, hogy megszerzi a játékost, de a játék végi tartalom tartja meg. És egy ilyen esetben, amikor ilyen nagy befektetésről volt szó nem árt megtartani minket, játékosokat, hiszen végül is mi pengetjük befelé a havi díjat - vagy döntünk úgy, hogy akkor pihentetjük az accountot - és akkor bizony pénz az ablakban.

Tény, hogy vannak Warzone-ok, azonban a PvP még éretlen, kiegyensúlyozatlan - persze, friss a játék, ennek idő kell, mire ki tud forrni rendesen. Vannak flashpointok, vagy naponta ismételhető operationök - egyrészt nem túl sok, másrészt könnyen kiismerhetőek és igen zavaró közben a sztori-elemeket "kerülgetni", amikor már mondjuk tizedszer is megcsináljuk ugyanazt, hiszen vannak olyan csapatos küldetések, ahol végig kell várni, mire a csapat minden tagja választ a sztoriban egy opciót. Gáz.


Ez az a játék, amire elő akarsz fizetni, a másikat pedig felejtsd el szépen.

Sokan kerültek válaszút elé, hiszen a craft rendszer nem az igazi, a szerverek gazdasági élete nem igazán indult be... szóval a kezdeti örömködés csöndes várakozássá szelídült és sajnos bizony előfordulhat, hogy bizonyos bolygók egy idő után totálisan kihaltak lesznek, ahogy a WoW-ban is egyes városokból szellemváros lett.
Mit tennék én, ha Bioware lennék? 

Először is néhány alap dolgon változtatnék (amin már dolgoznak is, csak nem értem, miért utólag) Az UI átszabhatósága, guildek sokkal nagyobb támogatottsága, guild bónuszok, guild lakóhely (közös űrhajó, ház bármi). Ami azonban ennél is fontosabb, az maga a tény, hogy ez egy csillagok HÁBORÚJA játék. Hol a háború? Hol vannak az egymástól elfoglalható bázisok a közös részeken, amelyek bónuszokat adnak a többieknek? Hol vannak a bolygók körüli űrcsaták? Hol vannak a nagyobb városokat megtámadó hordák, az eventek? Hol vannak a lebombázható, elpusztítható bolygók? Ugyan léteznek "Contested" területek , de valójában nem harcol értük senki - pedig ez nagyon fontos dolog lenne. Sokkal egyszerűbbre kéne csinálni a játékosok egymás között interakcióját - könnyebben találni csapatot, operationt stb. S ami számomra az egyik legnagyobb tüske, hogy valaki feltalálhatná igazán a "hogyan juthatok el gyorsan a hajómra" varázslatot - persze a hajó is kaphatna sokkal több szerepet (mondjuk lehetne testre-szabhatóbb, berendezhetőbb, esetleg a sztori része is lehetne egy kevés hajós akció - nemcsak különálló kalandoké.

Szóval kedves Bioware! Csodás a szingli élmény, minden elismerésem - tényleg fantasztikus és a legnagyobb elismerésre méltó. De ez egy mmorpg, így tessék nekünk sokkal több dinamikus, csoportos, guildes, területfoglalós tartalmat adni rengeteg endgame contenttel együtt, ahol ravasz ellenfeleket kell lenyomni különösebb sztori nélkül, de ravasz trükkökkel és megfelelő tréninggel és felszereléssel. Legyünk motiválva PvP-zni, megvédeni a Köztársaságot/Birodalmat vagy a saját guildünket/szövetségeseink guildjeit, legyen meg az űrhajócsata nagyszerűsége ahelyett, hogy 5-10 perceket kutyagolunk, mire a hajónkhoz érünk: ami csak tiszta időveszteség. 


Híííjaaaa

Konkrét javaslataim: 

Egész guildet megmozgató esemény (saját bázis, ennek megvédése, menedzselése mint ahogy az Anarchy Onlineban is - úgyis az egész Star Wars: The Old Republic,  idegen bolygókon található bázisok százaiból áll,). Amennyiben bázis nem lehet, legyen területfoglalós általános PvP - több terület, nagyobb bónusz az adott oldalnak.
Legalább minden bolygón egy endgame operation vagy lehetőség endgame contentre - hogy ne haljanak ki teljesen a bolygók. Esetleg lehetnének  csak guildeknek ajánlott 
Igazi űrcsata, PvPben is.
Szerverek gazdaságának felülvizsgálata és beindítása - nagyon fontos egy-egy adott szerver gazdasági élete. 
Eventek! Annyi fajta  ellenség van, igazán rátörhetnének néha Coruscantra, vagy akár Tatooinra vagy bármire - ilyenkor lehetne menni megvédeni a  fővárost olyan holmikért vagy címekért, amik csak ilyenkor esnek. Akár az ilyen eventeknél egy másik szerver játékosai lehetnének a mobok például.

Persze lehetne még sok minden, de egy a tanulság - most még van idő, hogy az Star Wars: The Old Republicban, található hatalmas potenciált kihasználhassa a Bioware. Tudom, folynak a fejlesztések, több csapat is dolgozik gőzerővel tartalmi peccseken, készül az átméretezhető UI, készülnek új operationök és Flashpointok, ez dicséretes. De úgy vélem hosszú távon esetleg kevés lehet - aki elveszti a bizalmát, azt ugyanis nagyon nehéz újra meggyőzni. Én azért bízom a Biowareben, hogy hamar felébred és egy év múlva nem azt várják majd sokan, hogy free-to-play legyen a játék - ugyanis az egyet jelentene a kudarccal - és ez a játék annál sokkal többet érdemelne.

Ti mit gondoltok minderről? 


Címkék: Star Wars, The Old republic, vitaindító, kifejtés, gondolatok, PC, MMO


Star Wars: The Old Republic - múlik az erő? - Kommentek

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szerkesztőség és a szolgáltatás üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal! A moderálási elvekbe ütköző hozzászólásokat szerkesztőségünk bármikor törölheti.
Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő... |
gizmoo06 (2012. február 16. 15:11)
Earl (4/10)
Az a helyzet hogy ezt a bioware nagyon elkapkodta! CSak gondolom minél előbb el akarták inditani a játékot és ez lett a vége.Példát vehettek volna az arena net-től a gw2 fejlesztését illetően nem kapkodjk el inkább később adják ki csak jó legyen.Szerintem meg van rá az esély hogy 1-2 éven belül ingyenes lesz mert bukik a játék de ezen nem lennék meglepve!
116
Merras (2012. február 01. 18:32)
Earl (4/10)
...válasz Thorsus 114. kommentre:
 
Én viszont kimondottan a KOTOR3-at vártam, és anno, amikor bejelentették, hogy MMORPG-t csinálnak helyette, nagyon elszontyolodtam.

Aztán jöttek a hírek, hogy lesz sztori, meg hogy a sztori nagyon fontos lesz, aztán jött a beta, és kipróbáltam, és tényleg.

De azért... egy tisztességes KOTOR3 kellett volna az SWTOR elé. Egy MMO számomra nem tudja pótolni a KOTOR3-at, és nekem úgy tűnik, hogy amellett, hogy próbálták érinteni a Revanos szálat, azzal a lendülettel igyekeztek is minél inkább elvarrni... afféle kötelező körnek látom, hogy egyáltalán felmerül a neve.
115
Thorsus (2012. január 31. 22:43)
Rex felügyelő (3/10)
@Merras
Egyébként. Abszolút egyet értek. Mivel az alapjáték tényleg jó így itt valami "húbakker miez" állatságot kellene elkövetniük, hogy ez bedőljön. Emlékezzen aki ismerte az SWG-t a CU vs PRE CU boxmecsre. Hogyan bénázzunk el valamit ami már jó, mer az olyan vicces tud lenni. Hát nem volt Funny tisztelt sony.

De a többieknek (és Gyu-nak) is igaza van. Ezek a javítható hiányosságok, ha túl lassan orvosolják vagy nagyobb részben nem változnak egy év után problémás lehet. A lenti példával - A díjjal verik agyon azt a bajnokot.

Ezeket orvosolni kell mert ez egy MMORPG nagyon unikum de én nem kotor 3-at vártam hanem TOR MMORPG-t. (Ahogy ez nem is KOTOR 3.)
114
Thorsus (2012. január 31. 22:22)
Rex felügyelő (3/10)
A Star Wars nevével nem élhet vissza Lucas szerintem mivel ő alkotta. Az egész univerzum az övé és nem a miénk vagy másé. Megosztotta velünk mint egy elidegeníthetetlen élményt de csak ennyi. Olyan amilyenné formálja vagy engedi formálni. Az hogy mit enged meg és mit nem az vagy tetszik vagy sem. Ez azért nem olyan hogy megalkotott egy univerzumot és közkincsé tette.

Visszatérve a témára. Véleményem szerintsok olyan vélemény alakult ki ami már túl bonyolult vagy túlgondolt. Nem hibás vagy téves félre ne értsétek a legtöbben van igazság. De! Mivel nem minden pontjában helytálló így a végkonklúzió sem lesz igazán elfogadható. Ez velem sincs másként.

Ez a játék messze profibb mint amit elvártam volna egy olyan gárdától amely elsősorban single játékokat készített. Ez előtt én elismeréssel adózom. Mert ha az előbbit elfogadjuk akkor minimum közepeset kellett volna alkotni de ez nem is lett olyan rossz. Sőt.

Nem hiszem hogy a játék kudarcra van ítélve. Miért lenne? Miért gondoljátok?
Mert egy-másfél hónappal a kiadása után nem profi a pvp és az egyébb endgame tartalom? Valóban nem a legjobb. Vagy hogy egy-másfél hónap után bugok voltak benne? Még most is vannak. De már ahogy erről beszélünk az is feltűnhetne milyen ellentmondásos. Nem? Egy hónap és endgame tartalom. Természetes hogy elértük gyorsan, de nem mindenki és nem biztos hogy mi vagyunk többen. Ettől nem fog egy játék megbukni.

Ha egy évig ilyen silány marad akkor már bárki leírhatja ezt nyugodt szívvel.

Az alapjáték (nevezzük így minden update nélkül) igazán remek. Olyan fiatalka még a játék hogy minden pozitív vagy negatív vélemény enyhe Nostradamus beütést kölcsönöz az egésznek. Körülbelül annyira morbid mint ha azt mondanánk egy újszülött felett hogy biztos bűnöző lesz. Tuti! Van valami huncutság a szemében. Hogy csapkod a csörgővel. Fogjátok le.

Hát honnan tudhatnánk mi ezt? :D

Én úgy gondolom elég negatív voltam az előző hozzászólásomban. Szerintem az a csapat aki egy ilyen durranást adott (még ha itt ott szürke köpenyben is) nem lebecsülendő. Lesz ez még jobb is. Miért ne lenne? Már letettek valamit az asztalra. Mindanyian akik játszotok a játékkal tudjátok milyenek voltak az első percek órák. Remek. Egyszer mindennek eljön a vége, így az endgame is itt van hamar de szeretném hinni hogy nem csak az újat kell várni de méltóan kell fogadni ami már elmúlt azt is.

Ha az endgame tartalmatdurván felturbózzák és érdekelté tesznek benne akkor méltó helyre emelkedhetne a játék. Most kicsit olyan mint egy megfáradt bajnok aki azzal küzd hogy átvegye a díjat de már mindenki a szemöldökét ráncolja hogy- várjunk ez hős? Alig kap levegőt. A díjat se bírja átvenni.

Én bízom bennük. Át fogja. :P
113
Merras (2012. január 31. 20:21)
Earl (4/10)
...válasz vismajorka 111. kommentre:
 
@vismajorka

Maga George Lucas él vissza a Star Wars nevével.

Zseniális üzletember, és a klasszikus SW trilógiáért, valamint az Indiana Jonesért, a THX-1138-ért, valamint a filmszakma fejlesztéséért örökre jár neki a respect. De el kell ismerni azt is, hogy komoly rókabőrnyúzást csinál.

Anno mielőtt kijött volna az Episode I már a komplett trilógia költségvetése vissza is jött - pusztán a merchandise jogok eladásából. Ügyes, de túlzásba viszi.

De visszatérve az SWTOR témájára: ez legalább nem rókabőrnyúzás. Komoly fejlesztési, játéktervezésbeli hibái vannak a cuccnak, de javítható, a class történetek pedig nagyjából-egészéből jók. Van esély arra, hogy befürdik a Bioware, de a bukáshoz az kéne, hogy nagyon nagy állatságokat csináljanak. Szívós és okos munkával javítható minden. És azért ne feledjük el, hogy a WOW indítása sem volt az a kimondott zökkenőmentes történet, és mégis a játékipar egy etalonjává vált. A befürdés mellett ott a lehetőség, hogy az SWTOR is egy újabb etalonná váljon - a Bioware/EA duón múlik, hogy melyik utat járják be.
112
vismajorka (2012. január 31. 16:31)
Kirk kapitány (6/10)
...válasz Merras 108. kommentre:
 
Na ez a gáz.Mindenki visszaél George Lucas nevével.De ki csinált regényt,vagy ötletet a Worl of Warcrafthoz? Olvasmányként Mindenkinek akánlom,antikváriumokban beszerezhető:Francis Carsac-Sehollakók című könyve
111
DonCortio (2012. január 31. 11:02)
Dr. Gregory House (9/10)
Ráadásul az EA rengeteg pénzt ölt bele, ez lett a játékipar legköltségesebb alkotása (több száz milliós volt a büdzsé), gondolom profitot is akarnak látni belőle. Kizárt, hogy profitot termelt volna eddig, kb. 2 milliót adhattak el belőle, abból az ötven dollár / kópiából max. huszonötöt lát az EA. Tegyük fel, hogy mind a két millió player befizetett még egy hónapot, még akkor sincs a pénzénél az EA, még akkor se lenne, ha mind az ötven dollárt megkapnák.
110
Maxxa (2012. január 31. 10:33)
Rex felügyelő (3/10)
Nos igen az endgame tartalom tényleg elég silány, én is már altot húzok (43-as), de viszont azokkal nem értek egyet akik azt mondják, hogy meg fog bukni a játék és csak a wow stb.. A wow is hanyatlóban van már akárki akármit is mond, ezek az elképzelések amik most vannak pandák, pet combat, minden leegyszerűsítése, lassan már arról fog szólni a wow hogy lesz 2 spelled és ennyi csak azért hogy a 8 éves Pistike is tudjon játszani.
109
Merras (2012. január 31. 10:10)
Earl (4/10)
Az SWTOR nem lesz ingyenes. Valahogy mindenki hajlamos megfeledkezni arról, hogy ez egy Star Wars franchise, ahol bizony a Lucasfilm elvárja, hogy mindenki tejeljen neki.
108
vismajorka (2012. január 31. 02:44)
Kirk kapitány (6/10)
Én maradok a Star Treek Online-nál!
Egyrészt ingyenes,és hála a fejlesztőknek,meg a rajongói módoknak minden nap el tudok vele tölteni jó pár órát!Ha csapatban csináljuk az a csúcs)
Nem adok egy évet és az Old Republic is ingyenes lesz,mert ezt be kell látnia a BioWarenak is,hogy ez a MMO jövője.(lsd battlefield galactika,Star Treek Online)
Aki meg akar,fizessen az egyre gyengülő Star Wars univerzumért,vagy a World Of Warcafft-ért.
107
Merras (2012. január 30. 10:56)
Earl (4/10)
Tökéletesen egyetértek Gyuval.

A beta teszt időszakában a Chapter 1-ig tudtam kihúzni a tesztkarakterekkel, és addig minden szépnek és jónak tűnt. De pl. a Chapter 3-ra a Jedi Consular sztorija erőteljesen megfárad, azt endgame content pedig jelen formájában nem éppen egy nagy durranás.

A PvP részleg pedig egy oltári mértékben elcseszett rossz vicc, gyakorlatilag arra jó, hogy pár szintlépést viszonylag gyorsan be lehet ütemezni, és ennyi.

Én úgy látom, hogy oltári sokat akartak markolni a Bioware részéről abban az értelemben, hogy több kasztot, bolygót, questlinet gondoltak el, mint amit meg tudtak valósítani; a kevesebb lehet, több lett volna. Vagy tényleg kellett volna még egy év a fejlesztésre, csak akkor megint egy végtelen történet kerekedett volna a várakozásból.

Ami oltárira fáj egyébként még a sztorival kapcsolatban, hogy oltári mértékben el van cseszve a Kotor 1-2 sztorijának továbbvitele. Nem akarok spoilerezni, de nekem úgy tűnik, hogy mindent megtettek azért, hogy minél gyorsabban levarrják a megválaszolatlan kérdések tömkelegét, hogy a múlt kötöttségeitől mentes új játszóteret csinálhassanak.

Most éppen egyébként hanyagolom a fő karakteremet, mert az endgame valami halál unalmas néhány nap után: gyak. grindelésről szól, a napi küldetéseket ismétléséről. Indítottam egy altot, a class questek legalább adnak némi változatosságot - bár Coruscantot például negyedik alkalommal kicsit unom.
106
simon7109 (2012. január 29. 12:22)
Dr. Gregory House (9/10)
Én azt gondolom,hogy ha most nem fogják fellendíteni az elkövetkező néhány hónapban akkor 2013 végére ingyenes lesz a játék.
Hiába atom jó a játék meg minden ha egyszer nem nem fizetnek elő rá elegendően a kevés end-game tartalom végett akkor el van ítélve.Ugyan ez volt a Star Trek Online baja is.Rohadt jó játék és élvezetes story küldetések vannak benne amíg eléred a max szintet csak az a baj,hogy ott még szintezés közben is vannak üresjáratok amikor nincs story küldetés.A legnagyobb baj pedig ott is az end-game tartalom.Kevés az insta és mind egyforma lényegében.És mi lett?Ingyenes lett.Ha nem lettek volna üresjáratok szintezés közben hanem úgy csinálják meg,hogy lvl1-től lvl50-ig folyamatosan van story küldetés és sokkal több és változatosabb insták a végén akkor nem tették volna ingyenessé mert sokkal többen fizettek volna elő rá.Itt is ugyan ez lesz.Na meg rengeteg dolog hiányzik a játékból.Sok dolgot pl átvehettek volna az STO-ból is mint az űr részét a játéknak ahogy az előttem szóló is mondta.
105
Thorsus (2012. január 29. 11:21)
Rex felügyelő (3/10)
Sziasztok.

A fenti cikkel és Gyu-val teljesen egyet értek. Ugyan még csak egy karakterem érte el az 50-et de már a második karakterem is 39. Hogy a fenti dolgokat alátámasszam jelzem hogy az 50-es karakteremmel talán 2 naponta játszom. Igen, kevés az endgame tartalom.

Maga a játék nagyon tetszik és tudom hogy folyamatos munka van a következő update-en, de az első update eléggé letört. Kaptunk is meg nem is. Ahogy írod Gyu nagyon-nagyon karcsú volt.

Én még is bizakodom. Viszont úgy gondolom a második update-nek nagyot kell szólnia hogy ne ábránduljak ki. De szerintem többen így vagytok. Most még játszunk de a lendület elfogy lassan.

A fenti ötleteid közül szinte a számból vetted ki a szót pvp az űrben témával. Egyáltalán kalandok az űrben. Nagyon tetszik a STO megoldása ahol az űrben utazgatva spontán űrharc alakul ki amely egy történet része és ami után a bolygóra vagy egy űrálomásra kell leszállni és ott folytatni a harcot.

De hogy ne legyen olyan kiábrándító és lehúzó a hozzászólásom. Ez a játék messze felülmúlja az elvárásaimat jelenleg. A történet szuper a látvány is elfogadható és nagyon hangulatos. Tetszenek az új dolgok ötletek. Az biztos hogy számomra ez az élményszint lett az etalon kevesebb történettel nálam már nem állja meg ezentúl egy mmo a helyét. Lehet szuper pvp és csodás grafika ha story élményben nem nyújt ennyit akkor nem hiszem hogy más le tud majd kötni. Szerintem egy abszolút új stílus a stíluson belül ez a mély story driven.

Figyelem kedves konkurens fejlesztők KEVESEBBEL nem fogom beérni.
Bár ha a BW veszi az adást és megadja amire vágyunk fokozatosan akkor nem fogtok labdába rúgni.

Na ne csüggedjetek adjunk még egy kis időt.
104
Dracon (2012. január 29. 09:40)
Adama admirális (8/10)
...válasz Murder3 100. kommentre:
 
Az rpg elem: szerepjáték műfajra eredetileg vonatkozó egyes része. A fejlődés (Tp szerzés, szintlépés) ide tartozik egy rpg elem. De azért vicces, hogy vissza kell menni az általános iskolába és megmagyarázni minden fogalmat.

A lényeg az, hiába vannak a WoW-ban rpg elemek, fejlődés, karaktergenerálás, attól még nem lesz szerepjáték. Pontosan a lényeg nincs meg, ami a TOR-ban igen, képtelenség szerepet játszani benne. Nincsenek párbeszédek ahol a karaktert megformálhatnánk, lényeges választási lehetőségeink, stb. A WoW-ban a gyilkolás a lényeg, a szintlépés a fejlődés, majd a max szinten az MMO endgame tartalmak. Tipikusan mint ha megnézzük mi a különbség a Diablo és a Baldur's Gate között. A Diablo egy hack & slash akciójáték a Baldur's Gate pedig egy szerepjáték.
103
cyclone (2012. január 29. 09:16)
Jack Bauer (10/10)
Szerintem hiába jó ez a gém meg fog bukni mint a társai. Egyedül a wow képes megállni a lábain sokáig. Anno age of conan al volt ez a helyzet. Az is a szokásos nagy lendülettel indult aztán kb egy évig sem bírta.
102
_RiCE_ (2012. január 29. 08:21)
Jack Bauer (10/10)
Megjegyzem ez MINDEN MMO-nál így van. MINDEGYIKNÉL start után lankad a lelkesedés.
101
Murder3 (2012. január 29. 02:27)
Jack Bauer (10/10)
...válasz Dracon 89. kommentre:
 
az a baj ha ennyire értetlen vagy felesleges beszélnem, mert nem hasonlítom coddal sehol, hanem összevetem mind2-t a saját értelmbée.

de ha már azt mondod h mivel van ott is ilyen fejlődési rendszer akkor ugye az is rpg szerintem...hát megint nem sikerült felfogni a lényeget.
codba nem kell x irányba építened a karaktert, nem kell döntened, h mivé akarsz vállni és nem a attributumok határozzák meg a cselekedeteidet.
semmi rpg elem nincs benne a fejlődés magába nem lesz rpg elem.
100
Tomy88Trance (2012. január 28. 21:51)
Dr. Gregory House (9/10)
99
porty (2012. január 28. 21:04)
Sheldon Cooper (5/10)
Szerintem a játék alapjában véve jó, ezért is nem fog arra a sorsra jutni mint az említett konkurens, és aki ennyi idő alatt hiányolja a játékból a tartalmat, az a wowban se talál eleget magának, se máshol, mert bőven van mivel foglalkozni - szerintem -.
98
makka (2012. január 28. 20:25)
Sheldon Cooper (5/10)
Hát valamit télleg kéne kezdeniük mert karcsu hiába szidjákj a wow ot nem hiába jobb. 2003 óta csak fejlesztik folyamatosan ha ott kijön egy patch már csak a hirére legalább 5 millió ember elkezd előfarmolni készülödni még azt se tudják mit fogtartalmazni de ott a bizalom tudják hogy a blizz szart nem ad ki és igazándiból bioware től egy kicsit többet lehetne elvérni plána hogy ez a játék nem 6 éves szerintem warhammer online sorsra jut : /
97
Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő... |

Star Wars: The Old Republic

Fejlesztő: BioWare

Platform: PC | Stílus: MMO

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

Star Wars: The Old Republic - Signs of War trailer
A Bioware gondozásában készülő MMORPG legújabb videójában betekinthetünk a két nagyhatalom háborúra készülődésébe.

Videó lejátszása

Bionic Commando (Gamemania)

2.240 Ft

STAR WARS: THE OLD REPUBLIC TESZTEK, ELŐZETESEK

AKTUÁLIS!

Lenyűgöző virtuális tárlat - a Nemzeti Galéria csodáiról gigapixeles fotók készültek

2012. február 22. 19:01

Mától kezdve nem fogadom el azt az érvet, hogy "én nem nézek festményeket, mert el kell menni a múzeumba". A csodás festmények jönnek el hozzánk...

Új Persona részek csobbannak a nyáron

Gang Domination - új közösségi kártyajáték a Gamelofttól

AKTUÁLIS LAPSZÁMUNK

Gamestar magazin 2012. februári címlap
Keresd az újságárusoknál!
The Witcher 2 Assassins of Kings előrendelés

FANSITE AJÁNLÓ



KIEMELT PARTNEREINK

CÉGMÁTRIX

CégMátrix szolgáltatás- és termékkereső portál
Itt megtalálja a keresett terméket, márkát, szolgáltatást, céget - cégadatokkal: név, cím, telefon, fax, web, nyitva tartás. WAP-on is!

Erdélyben: Erdélyi Cégmátrix