Hirdetés

Sublevel Zero - a Descent modernkori utódja meg fog izzasztani

|

Ebben az új roguelike-ban véletlenszerűen a pályák, spórolnunk kell az erőforrásokkal és csak egy életünk van. Kihívás kell? Tessék!

Hirdetés

Jó látni, hogy az utóbbi pár évben néhányan újra belevágtak abba, hogy komolyan foglalkozzanak a roguelike műfajjal. Ez a játékok egyik legnagyobb türelmet igénylő, legkönyörtelenebb műfaja, szóval talán annyira nem is meglepő, hogy csak az elvetemült Dark Souls-rajongók képesek egy ilyet végigülni. Ne mondja senki, hogy a hardcore cuccok elhaláloztak.

A Sublevel Zero eredetileg prototípusként kezdte a pályafutását, mely a Ludum Dare 29 keretében készült. A játékban a pályák véletlenszerűen generálódnak le minden egyes alkalommal, mentésre nincsen lehetőségünk, ha pedig meghalunk, az végleges. A játék története faék egyszerű: a valóság rejtélyesen elkezdett szétesni körülöttünk, nekünk pedig ezen körülmények között kell előállítanunk a technológiát, ami megmenti a klánunkat.

Egyébként kísértetiesen hasonlít az egykori Descentre, de a játék tervezője, Luke Thomspon szerint ez nem véletlen: "A játékot teljes mértékben az egykori kedvenc lövöldéink inspirálták, mint pl. a Descent vagy a Forsaken. Szerettük volna vegyíteni a retro és a modern elemeket a látványban, a játékmenetben és a király zenékben is, melyeket Will Bedford komponált. A Sublevel Zero egy olyan játék, amivel mi is szeretnékn játszani és meg akarjuk osztani ezt az élményt a játékosokkal."

A Sublevel Zero megjelenés valamikor idén nyáron várható. Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)