Hirdetés

Suda: a játék fontosabb, mint a platform, amire megjelenik

|

Goichi Suda, a Grasshopper Manufacture vezérigazgatója szerint fontos, hogy mindenkinek lehetősége legyen mindenféle játékkal játszani.

Hirdetés

A Grasshopper Manufacture hosszú ideig indie fejlesztőként tevékenykedett, de már azelőtt is AAA minőségű címeket gyártott, hogy a GungHo Online Entertainment 2013 januárjában felvásárolta.

Bár a legtöbb esetben volt segítség: a Shadows of the Damned fejlesztésébe Shinji Mikami és az EA Partners is besegített, de a csapat már a magyar Digital Realityvel is többször dolgozott együtt. A stúdió vezetője, Goichi Suda nemrég az Expansive DLC-nek adott interjújában elmondta, hogy nagyon örül az indie címek minősgbeli javulásának és felemelkedésének, és hogy szerinte a kategória legalább annyira fontos, mint at AAA játékok kategóriája: „Szerintem ami fontosabb, az a videojáték maga, és nem a platform, amire készült. Nagyon fontos, hogy legyen lehetőségünk többféle különböző játékkal játszani - nem csak AAA címekkel, de indie alkotásokkal is. Tudjátok, az indie játékok már nem szükségszerűen gyengék - szerintem manapság egy olyan éra felé haladunk, ahol sokféle különböző típusú és méretű játékkal játszhatsz - de ezek mind ugyanannyira jók.”

Hozzátette még, hogy ugyan a No More Heroes 2 óta nem adtak ki semmit a Nintendo platformjaira, a Wii U és a 3DS még ugyanúgy a lehetséges platformok listáján szerepel náluk. Jelenleg a Lily Bergamót fejlesztik, ami PlayStation 4-re fog megjelenni valamikor a jövő év folyamán.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)