Hirdetés

The Order 1886 hands-on előzetes - a leggyönyörűbb interaktív film

|

Londonban végre kipróbálhattuk a The Order 1886 legújabb demóját. A Ready at Dawn játéka még mindig csodaszép, de...

Hirdetés

Vannak fenntartásaink. A héten Londonba látogattunk, hogy együtt ünnepeljük a Sonyval a PlayStation 20. szülinapját, és ha már kint voltunk, kipróbáltuk a cég legjobban várt exkluzívait.

Az esemény beszámolóját is elolvashattátok már a GSO-n, de úgy gondoltuk, hogy a bemutatott játékok mind külön-külön cikket érdemelnek. A Ready at Dawn sajnos nem volt jelen a rendezvényen, de a játék kreatív rendezője, Ru Weerasuriya egy videóüzenetben üdvözölt minket és sajnálatát fejezte ki, hogy nem tud ott lenni. Mivel már nagyon közel van a The Order 1886 megjelenése minden percre szükségük van, hogy tökéletesre csiszolják az élményt.

 

Számomra a The Order 1886 már a bejelentése óta a jövő év egyik legjobban várt játéka, bár sok dolog aggasztott vele kapcsolatban. Az első pillantásra egyértelmű, hogy a játékmenet durván szkriptelt, de ahogy ezt a The Last of Us-nak, úgy a Ready at Dawn játékának is kész vagyok megbocsájtani. Persze csak ha - és ez egy nagy HA - a történetével, a karaktereivel és a játékélményével mindezt képes lesz velem elfeledtetni. 

A PlayStation 20. szülinapján egy vadonatúj demót próbálhattunk ki, ugyanazt, amiről egy rövid trailert a The Game Awards 2014-en is megnézhettünk ma hajnalban. A játék egyszerűen gyönyörű, megkockáztatom, hogy a legszebb konzolos játék, amit valaha láttam. Ahogy az várható volt a Ready at Dawn nem szerénykedett a QTE-kel (quick time event), a lopakodós gyilkolástól a zárak kinyitásán át egészen a trafódobozok kisütéséig mindent ezzel a módszerrel oldottak meg. Ötletes és kis mennyiségben egyáltalán nem zavaró, de ha nem bánnak vele óvatosan, akkor hamar monotonná teheti az élményt.

A trailerekből és az előző demóból már sejteni lehetett, hogy a hangulat és az atmoszféra tökéletes és most végre egy olyan pályarészt próbálhattam ki, amiben több akciójelenet volt. A harcrendszer lényegesen izgalmasabb, mint gondoltam volna, a fedezékrendszer remekül működik, de az ellenséget irányító mesterséges intelligencia még hagy maga után némi kívánnivalót. Ez persze csak egy preview verzió volt, amiben borítékolható, hogy vannak hibák. Ezzel nincs is semmi probléma, csak azt remélem, hogy a túlságosan is kiszámított játékmenet miatt nem fognak annyira összezavarodni az NPC-k, ha valami váratlan dolgot csinálsz. 

A The Order 1886 ennek ellenére a PlayStation 4 egyik legjobban várt játéka, amivel a Ready at Dawn bebizonyíthatja, hogy lényegesen többre hivatott, minthogy a PS Vitát töltse tartalommal. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)