Hirdetés

The Witcher 3 - a játék számít, nem a pénz

|

A CD Projekt RED soha nem volt kapzsi, pénzéhes banda, mégis tudott olyan minőségi produktumokkal szolgálni, amitől eldobtuk a kalapunkat. A The Witcher 3 esetében sem lesz ez másképp.

Hirdetés

Megy ez így is, kedves óriáskiadók, a The Witcher 2 konzolos gyűjtői kiadásának bontatlan, eredeti változatához például már 9990 forintért is hozzá lehet jutni hivatalosan, Magyarországon, ez az ár pedig több mint kedvező.

A legjátékosbarátabb kiadók listáján előkelő helyen szerepelne a CD Projekt, ők ugyanis tényleg arra koncentrálnak, hogy a játék, amiért fizettél, a lehető legtökéletesebb élményt nyújtsa számodra. Fölösleges a DRM, mert csak a becsületes játékosoknak okoz fejfájást, aki fel akarja törni, az fel is fogja, aki kalózkodni akar, az kalózkodni fog. Nem éri meg.

A stúdió vezérigazgatója, Marcin Iwinski most ismét szívmelengető szavakat intézett a gamer közösséghez, amikor elárulta, hogy bár a pénzkeresés elengedhetetlen a cég fennmaradásához, mindig is a játékokat és a játékosokat helyezték előtérbe.

„Végtére úgyis a játék számít, nem a pénz. Egy játék csak akkor hoz pénzt, ha jó. [...] Ez bizonyos értelemben a védjegyünkké vált. Az emberek már a megjelenés napján megveszik játékainkat, mert bíznak bennünk. Ha eljátsszuk a bizalmukat, az tulajdonképp a mi végünket jelenti.”

És hogy a már egyébként is átlagosnál szélesebbre húzódott szánk méginkább megfeszüljön, kijelentette, hogy minden PC-s DLC és frissítés ingyenes lesz. A konzolosokat illetően egyelőre várják, hogy mit engedélyeznek számukra a konzolgyártók, de igyekeznek megegyezni velük.

„Különböző üzleti modellek vannak a konzolokon. A mi álláspontunk az, hogy megteszünk mindent, hogy mindenki ugyanazt az élményt kapja, akármilyen platformon is játszik.”

A The Witcher 3: Wild Hunt 2014-ben jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Ez utóbbi pikantériája, hogy a CD Projekt DRM-mentes filozófiájának keresztbe téve itt szükség lesz állandó becsekkolásra, ami miatt volt is nagy felháborodás. A cég erre úgy reagált, hogy nem akarják megbüntetni az Xbox One felhasználókat csak azért, mert rajtuk kívül álló okok miatt kényszerített DRM-mel kell megbarátkozniuk. A Microsoft kedvezőtlen döntése végülis abszolút nem az ő saruk, tehetetlenek ez ügyben, úgyhogy aki őket támadja, az gondolkodjon el inkább.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)