Hirdetés

The Witcher 3: Wild Hunt - van még kérdésed?

|

A várakozó rajongók idegesen kérdezősködtek, a játék vezető dizájnere pedig megnyugtató válaszokat adott a The Witcher 3: Wild Hunt kapcsán.

Hirdetés

Nyilván minden játékos azt szeretné, ha az általa preferált platform kínálná a tökéletes The Witcher 3: Wild Hunt élményt. Elsősorban a PS4, Xbox One és a PC közti különbségek felől érdeklődtek a rajongók, Damien Monnier válaszolt is szépen.

Első körben az volt a kérdés, hogy a PS4-es látvány az milyen PC-s beállításoknak felel meg. “Azt mondanám, hogy magas. Nehéz megmondani anélkül, hogy egymás mellé tennénk a kettőt.”

“[Az Xbox One verzió] is rendben van, csak a felbontásról van szó tényleg. Ami ugye 900p boxon 1080p PS4-en. A játék ugyanaz.”

Ami az előző részeket illeti, egyelőre nem tervezik a fejlesztők, hogy az első két részt leszállítják PS4-re. Mondjuk teljesen nincs kizárva.

Az Xbox One verzió felbontásán túl nincs gond a programmal, teljesen jól fut.

Egyébként mindenki szabadon ugrálhat majd, mehet a nyuszitánc orrvérzésig.

Játékmenetről szólva: rengeteg passzív képesség lesz. A fejlődés során rengeteg extra képességet szedünk majd magunkra, és a fegyvereinktől is függnek majd tulajdonságaink.

Aki szeret kísérletezni a RedKit modding eszközzel, az a megjelenés után nem sokkal bűvészkedhet majd.

A DirectX 12 támogatás később jöhet egy javítással, de megjelenéskor nem lesz benne a játékban, egyszerűen azért, mert kevesen használnák ki.

Nos, mindenki megnyugodott a The Witcher 3: Wild Hunt kapcsán?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)