Hirdetés

Titanfall - nem a profit számít

|

Drew McCoy producert teljesen hidegen hagyja, hogy a játéka mennyi profitot termel. Ő nem ezért csinálja.

Hirdetés

A Titanfall a várakozásoknak megfelelően hatalmasat szakított, sikert aratott mind a játékosok, mind a kritikusok körében, aminek köszönhetően a fejlesztők tovább csiszolgathatják és bővíthetik a next-gen mecha lövöldét.

Mindeközben, valahol egy tárgyalóteremben a pénzügyi szakemberek biztosan örömködve dörzsölik a tenyerüket, de Drew McCoy-t, a játék producerét ez a része már nem érdekli: "Nem tudom, hogy profitot termel-e, mint ahogy azt sem, hogy teljesíti-e a várt eladásokat. Igazából nem is nagyon érdekel. Engem az érdekel, hogy egy olyan játékon dolgozhattam, amivel én magam is szívesen játszanék. A tény, hogy az emberek élvezik és sikeres lett annyira, hogy folytathatjuk rajta a munkát nekem már siker. Azért fejlesztünk játékokat mert szeretjük őket, és szeretnénk ha mások is játszanák őket velünk."

McCoy nem szeretné, hogy a játékukat a Battlefield vagy Call of Duty sorozatokhoz hasonlítanák, mert egyáltalán nem az volt a szándékuk, hogy kizárólag a már bevált képletek finomításával csináljanak jól működő játékot, hiszen számtalan példát lehet mutatni arra, hogy a trendek vak követése nem garantál semmiféle sikert. A producer azt reméli, hogy a Titanfall sikere inspirálja majd a többi fejlesztőt arra, hogy bízzanak a saját ötleteikben is, ne csak a jól bevált fogásokban.

Ti mit gondoltok erről? Magasabbra tette a lécet a Titanfall?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)