Hirdetés

Titanfall - tetszik, amit látunk

|

Mi a véleményünk Respawn Entertainment első játékáról? Nagyító alatt a Titanfall.

Hirdetés

Három éve már, hogy az akkori Infinity Ward vezetőség ráborította az asztalt Bobby Kotick-ra és papot-csapot otthagyva átcuccolt az Electronic Arts-hoz.



A dezertálást követően hamarosan megindult a sárdobálás, elindultak a polgári perek és persze megalakult a Respawn. Éveken keresztül vártuk, hogy végre bejelentsenek valamit, de csak a mostani E3-on voltak hajlandók leleplezni a Titanfallt. Persze abban egészen biztosak voltunk, hogy nem a Sims új kiegészítőjét hegesztik, sőt még arra is nagyobb összeget mertünk volna tenni, hogy valami multiplayer módra kihegyezett lövöldét kódolnak nagy titokban.


Az viszont a legmerészebb álmunkban sem gondoltuk volna, hogy pont egy olyan hibrid FPS-t hoznak össze, ahol a mechek és a katonák vállt vállnak vetve küzdenek egymással. Látszik, hogy szerettek volna valami igazán egyedi dolgot létrehozni, bár sokak szerint túl messzire mentek, az átlag CoD játékos gyomra nehezen veszi be az olyan összetett dolgokat, mint az óriásrobotok irányítása. Hiszen ott nem lehet egyetlen fejlövéssel likvidálni az ellenfelet, akkor meg mégis mi értelme az egésznek?

 

Az E3-on egyelőre még csak a fejlesztőknek volt lehetőségük demonstrálni a játékot, hiába könyörgött és háborodott fel Endre egyszerre, nem kaphatta meg a kontrollert. Sikerült viszont kicsit elbeszélgetni a készítőkkel, akik a három év titkosítás után örömmel válaszoltak az újságírók kérdéseire. Már azokra, amikre engedélyt kaptak.

Olyan nagy volt a titkolózás, hogy sok dolgozónak még a saját családja sem tudta, mivel is tölti azt a napi 10-12 órát, amikor az irodába megy. A fejlesztők meglehetősen félve jöttek ki az idei E3-ra, mivel három év óta ez az első alkalom, hogy külsősök is szemügyre vehetik a munkájukat. Az eddigi visszajelzések azonban egyértelműen pozitívak voltak, a sajtó és az internet népe zabálta a látottakat, bár voltak olyan hangok is a háttérben, kik nemtetszésüket fejezték ki amiatt, hogy egyelőre kimarad a jóból a PS4. Hiába na, türelmetlen faj ez a gamer.

 

Ami viszont kifejezetten tetszett a látogatóknak az a mélyebb stratégiai elemek behozása volt. Igen, a falon futás, a jetpack és a mechek használatáról van szó. Első ránézésre a Titanfall jóval többet fog nyújtani, mint a konkurencia, bár az hogy nem terveznek egyjátékos részt az egy kicsit zavar. Lesz ugyan benne történet, meg NPC, meg karakter párbeszéd, de szkeptikus vagyok ezekkel kapcsolatban. A vizuális élmény azonban gyorsan elfelejti a negatív benyomásokat, egészen egyszerűen fantasztikus a látvány, na valahogy így képzelünk el egy magára valamit is adó next-gen játékot.


Értelemszerűen a jövőben kiemelt figyelmet fogunk szentelni az új trónkövetelőnek, minden apró információmorzsára azonnal lecsapunk és közzétesszük itt a GSO-on és a GameStar magazinban is, egészen addig, míg a Titanfall megjelenése 2014-ben be nem következik. Vagy még azután is.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)